Film encoderen en op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoes

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
180
Hallo
ik heb een lastig probleem ik heb een film in AVI en ik kan hem niet encoderen naar een betere qualiteit omdat er geen programma werkt en ik kan hem ook niet in dvd formaat zetten ook een programma omdat met nero te branden. En er is iets raars met die film met audio en beeld ze kloppen niet helemaal ik d8 da het geluid voor zat op het beeld als ik zo kijk.
kan je me aub helpen met dit lastig probleem
 
Wat is nou precies dat wat je wilt? Je wilt dat het geluid weer samen gaat lopen met de film. En je wilt de film dan branden op een DVD?
 
ja zo is het en coderen naar een betere qualiteit
 
Welkom bij Helpmij.nl

Ik verzet de vraag naar een geschiktere plek :)
 
Helpmij.nl Forum > Multimedia > DVD rippen/maken/editten > Film encoderen en op dvd

Daar staat de vraag nu. Kun je ook bovenaan lezen ;)
 
stoes zei:
ja zo is het en coderen naar een betere qualiteit
Onmogelijk.
Je kan het in VOB formaat zetten, maar de kwaliteit blijft zoals die op de AVI is.
Mensen die denken dat hun homevideos ineens beter van kwaliteit zijn als ze het op DVD hebben laten zetten zullen daarom ook flink op hun neus kijken.

Probeer DVD Shrink eens. of een progje genaamd Divx2DVD.
 
Deze vraag staat ook al op een ander forum, zelfs met de mededeling dat het met muziekbestanden wel kan.:confused:

Je kunt ze idd niet verbeteren, wel verslechteren. maar hoe breng je dat aan iemands verstand?:shocked:
 
stoes zei:
Hallo
ik heb een lastig probleem ik heb een film in AVI en ik kan hem niet encoderen naar een betere qualiteit omdat er geen programma werkt en ik kan hem ook niet in dvd formaat zetten ook een programma omdat met nero te branden. En er is iets raars met die film met audio en beeld ze kloppen niet helemaal ik d8 da het geluid voor zat op het beeld als ik zo kijk.
kan je me aub helpen met dit lastig probleem
Hoewel ik het een beetje warrig vindt, lijkt het me dat je een shiitversie van die film gedownload hebt. Betere kwaliteit krijg je er niet van. Je kunt het geluid en beeld wel eventueel gelijk zetten. (na veel werk) Verder is het ook vast wel mogelijk om de film om te zetten naar DVD-formaat om hem dan te branden. De vraag is dan wil je er de moeite voor nemen om het geluid gelijk te zetten met het beeld van een slechte kwaliteit film...
 
maar de kwaliteit is redelijik goed maar het kan beter maar hoe zetje het geluid en beeld goed?Met werkt proggie?
 
Probeer het eens met VirtualDub. Als dat niet werkt zit je aan een vidoebewerkingsprogramma vast.
 
Hij heeft een foutmelding : couldt locale decompressor for format xvid
 
bedankt nu kan ik het opene maar wat moet ik dan doen?
 
Eh...:confused:. Dat kan ik je niet vertellen, ik ben zelf altijd te lui geweest om daarmee aan het stoeien te gaan. Het enigste advies wat ik je nu kan geven is: google het even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan