exe naar mp3 converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
hoi,

ik heb een cd afgehaald, deze is perfect te beluisteren.
Het is echter een exe - bestand.
Hoe kan ik dit omzetten naar aparte mp3's ?
 
Als je een Audio-CD ript krijg je cda-bestanden.

Welke truc heb je uitgehaald?
 
Boeing_737 zei:
Als je een Audio-CD ript krijg je cda-bestanden.

Welke truc heb je uitgehaald?

nix, die stond zo op een mp3 - site ... ik was wa voorzichtig, heb alles dubbel gescand en als ik de exe aanklik start winamp ...
 
Hallo

Is het geen zelf uitpakkende Zip of Rar.

Klik met rechts en probeer of je hem uit kan pakken, desnoods even IzArc downloaden.

Eric.
 
Eric_Daleboudt zei:
Is het geen zelf uitpakkende Zip of Rar.

Klik met rechts en probeer of je hem uit kan pakken, desnoods even IzArc downloaden.

Eric.
neen, het is een exe na het unrarren !
 
Leuke truc

Dat is dan om te zorgen dat jij er geen CD's van gaat branden.

Eric.

P.S. maar het kan nog steeds een zelf uitpakkende rar zijn. Die ze ingepakt hebben om je om de tuin te leiden.
 
Laatst bewerkt:
Eric_Daleboudt zei:
Dat is dan om te zorgen dat jij er geen CD's van gaat branden.

Eric.

P.S. maar het kan nog steeds een zelf uitpakkende rar zijn. Die ze ingepakt hebben om je om de tuin te leiden.
pffft, isset NIET !
 
Ik veronderstel dat dat ding dan zijn eigen spelertje opstart en het daarin speelt?
 
James007 zei:
Ik veronderstel dat dat ding dan zijn eigen spelertje opstart en het daarin speelt?
idd ... en ik zou graag alles de prullenbak inschoppen, maar eerst de mp3's er uithalen ....
 
Ik zat ff in de knoop met die "afgehaald".

Er valt gewoon niks aan te doen. Er bestaan helemaal geen rippers om zoiets uit dat ding te halen. Of je zou de code moeten gaan reverse-engineeren om dan zo te proberen daar iets luisterbaars uit te halen. :confused:
 
Alles wat af te spelen is, is ook weer op te nemen.

Line out van pc aansluiten op opname apparatuur, bestand afspelen en opnemen, vervolgens het opgenomen bestand weer naar de pc brengen en converteren naar mp3 (als je dat in de eerste stap al niet gedaan hebt)

Via de analoge weg werkt het altijd :p
 
Ja dat is zoiets als bij overige computerproblemen waarbij format c ook altijd een oplossing biedt... :D

Je kwaliteit zal er wel donderend op achteruit gaan.

En topics worden niet gesloten, maar op opgelost gezet door de topicstarter, jij dus :cool:
 
James007 zei:
Ja dat is zoiets als bij overige computerproblemen waarbij format c ook altijd een oplossing biedt... :D

Je kwaliteit zal er wel donderend op achteruit gaan.

En topics worden niet gesloten, maar op opgelost gezet door de topicstarter, jij dus :cool:

is al gebeurd, maar als je echt wil mag je nog wat verder zoeken ...
 
Slaap rustig verder

Ik had Jean al bericht hoe het kan zonder kwaliteits verlies.

Maar ja, dat zal wel niet goed zijn.

Eric:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan