winavi

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapattack

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Berichten
60
Hallo,

Ik heb een probleem met WinAvi. Als deze DVD in orde is, en ik hem in de DVD-speler bekijk kom ik soms tot de conclusie dat er soms enkele ondertitels niet worden weergegeven.

Ik vraag me nu af: waar ligt dit aan?
Is dit een bug in WinAvi?
Doe ik iets fout in het hele proces?
Zijn de ondertitels niet correct gemaakt door de auteur? (Enkele overgeslagen, enz.)

Of is dit een bug?

Hoe kan ik dit oplossen?

Bij voorbaat dank,
 
PS.: ondertitels worden tegelijk verzorgd door directvobsub. Ik zag dat ik dit vergeten was..

Het kan misschien daar ook een probleem vormen.
 
Ik gebruik ook Winavi, terwijl deze converteert laat ik Vobsub de ondertiteling meespelen.. Ik krijg dan prima ondertitelde dvd-bestanden..

Ik weet dus niet of het aan een ander programma, of aan het systeem ligt, ik heb in ieder geval geen problemen..
 
Hetzelfde probleem ondertiteling verschijnt soms

hallo

Ik heb juist het zelfde probleem, ik heb volledig winavi de dvd laten make terwijl Vobsub aanstond. Ik denk dat het iets te maken is met Vobsub maar zou begod niet weten waar je dat moet instellen:s:s:s. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos ?

Al vast bedankt
 
winavi + srt probleem

Werk al heel lang met winavi naar dvd en waanneer ik daar vroeger mijn ondertitels bijvoegde met vobsub had ik daar nooit een probleem mee. Sinds ik een andere pc heb,
lukt dit niet meer om volledige ondertitels te converteren. Ik bedoel de ondertitels staan er nog bij maar hier en daar vallen die gewoon weg. God mag het weten wat hiervan de oorzaak is? Ik brand nu direct de VOB (dvd) files. Had toch graag een oplossing geweten voor dit probleem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan