huisprobleempjes:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

some1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2006
Berichten
1
Hey!

Nou daar komt ie dan::(

We wonen met zn 10en in een huis en 1 jongen heeft snel (kabel)internet aangevraagd en die heeft dus internet. verder loopt er draadje naar een kamer van een andere jongen die dus ook internet heeft. Verder is onbekend of er nog meer bij hem op kunnen, maar waarschijnlijk sowieso geen 8 en kzie hem er ook wel voor aan dat hij doodleuk die stekkertjes er af en toe eens ff uithaalt... dus is denk ik geen optie
Probleem is dus dat de andere 8 ook internet willen, maar het niet krijgen, omdat meneer zow ego is dat ie t gewoon best vindt dat ie zelf internet heeft en voor de rest maakt het hem niet uit. En casema heeft het erover dat de ene aansluiting die er per adres is al wordt gebruikt en netjes betaald wordt en dat het gebruikelijk is om door te linken.... (jah dûh... weten wij ook wel).

Mijn vraag is of er geen mogelijkheid is om misschien al voordat die ene jongen met internet het internet van kabel afhaalt, om dan 2 aansluitingen te maken of een splitsing ofzoiets???

huisbaas is trouwens amper te bereiken, en zit er niet mee.... Maar wij wel zoals je waarschijnlijk wel zult snappen...

Hoop dat jullie t probleem n beetje snappen..:confused: Anders hoor ik het wel..

Alvast bedankt voor jullie reactie!!
 
das lastig, die knul heeft kabelinternet, je kan dan ook nog adsl nemen, dat gaat via de telefoonlijn; als dat kan dan zet je er een router tussen die vervolgens het internet (draadloos) verdeeld naar de anderen.
 
Ik neem aan dat die jongen het ook zelf betaald? Dan heb je nergens recht op. Als je zonder zijn toestemming gaat aftappen en hij komt erachter dan denk ik niet dat hij dat heel erg prettig gaat vinden. Of je neemt adsl zoals eerder aangegeven of je gaat met die jongen om tafel zitten en probeert er samen uit te komen (kosten delen etc)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan