Draadloze verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

wallop

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
9
Hallo

Ik probeer een draadloze internetverbinding aan te leggen via een usb adapter. We hadden ook al een draadloze verbinding, maar die ging over een PCI geval ding apparaat. :p Nu wil ik het dus overzetten op een usb adapter en ik krijg wel verbinding met de router, maar ik kan nog niet op Internet.
Kan iemand me helpen?
 
Laatst bewerkt:
Heb je een vorm van beveiliging ingeschakeld op je router? b.v. wpa of wep? Dan moet je de juiste instellingen ook invoeren op de pc/laptop met de usb stick.
 
Ja, dat heb ik al gedaan

Ik heb al een prima verbinding met de "hoofd" computer, maar ik kan alleen nog niet op internet om 1 of andere reden...
 
probeer bij TCP/IP instellingen vaste IP adres op te geven en OOK IP adres van DNS server van je provider, daarna IE opstarten, meestal helpt dat
 
DN zei:
probeer bij TCP/IP instellingen vaste IP adres op te geven en OOK IP adres van DNS server van je provider, daarna IE opstarten, meestal helpt dat


Dat vaste IP adres had ik al gedaan, al weet ik niet of ik wel het goeie adres heb opgegeven. Maar niks doet het nog...
Misschien heeft het te maken met dat ik nu 2 draadloze verbindingen op m'n pc heb?
 
Ik ben er net achtergekomen dat als ik de oude verbinding alleen draai dat ik dan wel op internet kan, maar als ik die verbinding via de adapter wil draaien dat het dan fout gaat. En ik kan ze ook niet allebei tegelijk draaien dan gaat het ook fout.

En onderstaand bericht kreeg ik toen ik ging pingen.
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    88,3 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Misschien helpt deze informatie ook nog wel.

Als ik verbinding probeer te maken op IE; geeft IE aan: Kan de server niet vinden of DNS-fout...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan