videobestand-->mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonahund

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
23
ik heb the godfather gedownload, ik wilde em dus afspele en toen deed ie et in wmp
het is een videobestand dus geen avi of mpeg, nou is de vraag hoe zet je da om naar mpeg zodat ik een menu en alles kan maken voor de dvd

bvd
jonahund
 
Eerst de codecs installeren, dan opnieuw omzetten. En dan moet het werken.
 
KaY.NL zei:
Eerst de codecs installeren, dan opnieuw omzetten. En dan moet het werken.

codecs heb ik geinstalleerd, dan opnieuw opzetten??
maar ik heb de codecs geinstalleerd en dan doen ie et nog nie
 
Nee ik begreep je verkeerd, ik dacht dat je de film wilde omzetten naar mpeg. Maar je hebt waarschijnlijk niet de goede (of niet genoeg) codecs gedowload. Volg deze link eens.
 
KaY.NL zei:
Nee ik begreep je verkeerd, ik dacht dat je de film wilde omzetten naar mpeg. Maar je hebt waarschijnlijk niet de goede (of niet genoeg) codecs gedowload. Volg deze link eens.


echt super bedankt kay, maar weet je toevallig ok hoe je het om kunt zetten naar mpeg, zodat ik er ondertiteling en menu's erop kan zetten. Is daar een programma voor?? voor het omzetten naar mpeg, ik had er nl wel een maar die moest je betalen.

bvd
jonahund
 
WinAvi doet het trucje erg gemakkelijk. Dat is overal wel als trial te downloaden en om hem te activeren zijn er zo wel een aantal bekende manieren maar daar kan ik je op dit forum niets over zeggen :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan