audio-/videobestand windows media videofragment

Status
Niet open voor verdere reacties.

djanneee

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2006
Berichten
7
Hoi,

Wat is het verschil tussen een audio-/videobestand windows media en een gewoon videofragment?
Ik heb een archos gmini 400 en ik kan alleen de filmpjes erop zetten als ze gewoon ''videofragment'' in de 2e regel onder het bestand hebben staan. Hoe kan ik dit veranderen?

Alvast bedankt,
djanneee
 
Welkom op Helpmij.nl

De Archos Gmini 400 ondersteunt de volgende videoformaten:
MPEG4, AVI

bron

Wil je een bestand hier naar wijzigen is het het makkelijkst om een converter te zoeken via een zoekmachine.

Je typt dan als zoekwoord dit in: {bestandsformaat van het bestand} to {ondersteunt formaat}

Dus als je een .WMV bestand hebt en je wilt er AVI van maken zoek je met: WMV to AVI.

Het makkelijkst zal zijn om een converter te downloaden die veel formaten ondersteunt zodat je niet steeds een nieuwe converter hoeft te downloaden.
 
Converteerprogrmma

Bedankt voor de snelle reactie. Uw antwoord is echter het antwoord op een probleem dat ik eerder had maar al opgelost heb. Nu heb ik met dat converteerprogramma, PocketDivXEncoder_0.3.60, een tweede probleem gekregen.
Als ik blader om een wmv-bestand te converteren naar avi, kan ik alleen de bestanden met in de 2e regel ''videofragment'' selecteren en niet die met ''audio-/videobestand van windows media''.
Ik kan alleen bladeren in ''videofiles''. Dit zorgt ervoor dat ik alleen die van ''videofragment kan kiezen en niet die van ''audio-/videobestand.

HELP!

djanneee
 
Als die converter het niet goed doet waarom laat je hem dan op je pc staan?

Wellicht is dit een alternatief dat wel goed werkt
 
Bedankt.

Wat betreft het niet goed werken van die converter: ik moet gewoon de kwaliteit iets minder instellen, dan schijnt het wel goed te lukken.

Groeten,
djanneee
 
Nou ik denk dat het komt omdat je een DiVX encoder gebruikt, en aangezien ik niet heb gelezen dat de gmini 400 DiVX ondersteunt kan het zijn dat het daaraan ligt.
 
screenshot

Oke. Ik heb nog een screenshot van dat probleem met ''videofragment'' en ''audio-/videobestand van windows media''. (dat eerste kan ik niet converteren en dat andere wel)Kunt u mij hier ook nog mee helpen misschien?


(ik hoop dat die bijlage er bijzit)

djannee
 

Bijlagen

  • bug.JPG
    bug.JPG
    76 KB · Weergaven: 44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan