cvs laten draaien binnen 1 systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

crz_06

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
Berichten
60
Weet iemand of het mogelijk is om cvs te draaien binnen 1 systeem. Heb win xp, en wil mijn backup partitie gebruiken voor cvs. Dus op D cvs draaien, en daar moeten dan mijn files ogeslagen worden, en op C wil de de cvs boom van D kunnen uitlezen

(welke cvs zou je aanraden als dit mogelijk is, smartcvs of tortoiseCVS?

thx.
 
'backup-en' in de zin dat mocht ik ooit oudere versie terug willen halen dit mogelijk is. Want via normale procedure met incremental saves met files oplopend to 'filename_100' is ook niet echt de juiste weg. Zeker als je die boel moet gaan backup-en. Gebruik het niet om het binnen een netwerk te gebruiken.

Zoek dus eigenlijk iets dat de veranderingen binnnen een bepaalde folder kan waarnemen en deze opslaan in een concurrent version system

Of raad je in dit geval andere software aan?
 
Ik kende cvs alleen als developer tool om source code bij te houden. Verder gebruik ik het nooit. Ik weet ook niet het hiervoor wel bedoeld is en kan me best voorstellen dat het nogal wat problemen geeft met binaries. Ik heb wel eens wat gelezen over binary diff, misschien is dat meer de kant op richting wat je bedoelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan