winavi dvdshrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

StoneyCity

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
541
ik heb zelf geen dvd branden maar een kennis van me wel en ik heb hier bij me eigen pc de bestanden van avi laten converteren naar dvd bestanden met ondertitel (vobsub) de videobestanden geprobeerd af te spelen werkt soepel met ondertitel.

heb de harde schijf zonder windows toen naar die kennis meegenomen en vanaf de harde schrijf afgespeelt en ook speelt het soepel af.(die kennis heefd zelf geen internet wel een windows met dvd shrink) en gebrand met dvd shrink en nu speelt de dvd niet goed en pauze achtig af. weet iemand waar dat kan komen? moet er iets bij dvd shrink?

winavi vobsub

dvd shrink

ik heb op de mijne divx codec geinstalleerd omdat de .avi bestand die ik converteerde het nodig had op de zijne heb ik divx codec niet geinstalleerd dat was toch niet nodig de dvd bestanden waren al geconverteert dacht ik of was het wel nodig geweest?
 
Wat bedoel je met "pauze achtig"? Schokkerig? Dit kan komen doordat de avi 24 of 30 frames/sec [NTSC film of TV standaard] was en je hem als Pal [25 fps] hebt gebrand... dat levert "hikken" op.....
 
volgend keer neem ik convert programma winavi + codecs met harde schrijf mee naar die kennis pc van die kennis is sowiezo sneller dan die van mij en laat ik hem daar converteren bij mij gaat die fps van 40 naar beneden tot 1 fps:thumb: :thumb:
een vraag moet er niet iets bij dvd shrink? ik had ergens gelezen op het internet van wel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan