Hoe zet ik mijn Titelbalk en navigatiebalk vast??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dex

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Berichten
145
Hallo

Ik ben regelmatig bezig met het verbouwen van een website met frontpage
Nu wil ik mijn titel van de pagina vastzetten en links de navigatiebalk.
Als deze vast staan dan kun je wel de tekst met bv foto's naar beneden scrollen, kan dit met frontpage

Wie kan effe de juiste tip geven??
het gaat om deze site

www.maldenburch.nl

thankx namens de honden

groet Dex:thumb:
 
Het gedeelte over de titel zul je voor mij iets duidelijk moeten maken, die komt niet helder over bij mij...

Voor het menu is dit misschien iets.
 
je kan ook met frames gaan werken, in het linkerframe staat dan je menu wat stil blijft staan terwijl je scrolled in het mainframe (midden)
 
Hallo

Ik heb gevonden hoe ik frames kan maken.
Kan ik hierin mijn huidige pagina importeren, of moet je deze geheel opnieuw opzetten?

thankx

Grtz Dex:thumb:
 
dex zei:
Hallo

Ik heb gevonden hoe ik frames kan maken.
Kan ik hierin mijn huidige pagina importeren, of moet je deze geheel opnieuw opzetten?

thankx

Grtz Dex:thumb:
gedeeltelijk wel maar je zal het menu opnieuw moeten maken, knoppen opnieuw linken etc
je middenframe is nu de inhoud van je site en het linkerframe de navigatiekant
 
hallo jheroen

Ik ben al een heel stuk verer gekomen met de website maar heb nog een vraagje.

Ik heb nu de pagina's in frames verdeeld
Nu wil ik een fotocollage toevoegen dat gaat allemaal wel maar op het moment dat ik hem wil opslaan geeft ie de volgende foutmelding, zie onderstaande bijlage.
Het is dus een framepagina die leeg is en daar wil ik dan een collage toevoegen, volgens mij moet dit toch kunne.
Heb jij hierop een antwoordt op????

Bedankt:thumb:

grtz Dex
 

Bijlagen

  • foutmelding bij fotocollage invoegen.JPG
    foutmelding bij fotocollage invoegen.JPG
    92,3 KB · Weergaven: 55
dex zei:
hallo jheroen

Ik ben al een heel stuk verer gekomen met de website maar heb nog een vraagje.

Ik heb nu de pagina's in frames verdeeld
Nu wil ik een fotocollage toevoegen dat gaat allemaal wel maar op het moment dat ik hem wil opslaan geeft ie de volgende foutmelding, zie onderstaande bijlage.
Het is dus een framepagina die leeg is en daar wil ik dan een collage toevoegen, volgens mij moet dit toch kunne.
Heb jij hierop een antwoordt op????

Bedankt:thumb:

grtz Dex
je moet die fotocollage net als een losse website behandelen in principe, je maakt het album dus binnen je website en niet los ervan, als je hem binnen je frames site maakt kan je hem daarin opslaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan