Video opslaan (avi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankgbosman

Verenigingslid
Lid geworden
20 jul 2002
Berichten
300
Beste mensen, ik wil graag deze video-file downloaden naar mijn pc. Ik heb al verschillende programma's geprobeerd, maar het lukt me niet. En voor de Sherlock Holmes-gereïncarneerden: ja, het is een ego-document.

Wie weet raad?
 
De rede waarom dit niet zo maar kan is omdat er Copyright op zit. Dit mag je dus niet zomaar downloaden. Doe je dit wel, zonder toestemming, dan ben je dus illegaal bezig
 
En aangezien ik een van diegenen ben, die geïnterviewd worden in het fragment, vind ik dat ik recht heb op een privé-kopie.
 
Of je dat recht hebt weet ik niet, stuur een mailtje naar rtl en ze sturen je vast een kopie
 
Ja, voor zestig euro 'materiaalkosten'. Ik heb er dus recht om een thuiskopie te bezitten, maar om die fysiek thuis te krijgen moet ik betalen, en niet de rechten, maar de materialen. En verder vind ik deze discussie een beetje uitmonden in een moreel-juridisch welles-niettes-spelletje. Kan iemand ook een technisch antwoord geven?
 
Als je er recht op hebt: Zouden ze hem zo moeten geven, zonder moeilijk te doen

Als je er geen recht op hebt: Mogen we je niet helpen. Zie de regels van het forum
 
als persoon kan je hier inderdaad recht op hebben, maar de oplossing in het algemeen is niet helemaal legaal, dus de oplossing kunnen we niet openbaar laten staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan