BSPlayer werkt niet, alle andere DivX-spelers wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuifje_007

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
209
Ik heb de BSPlayer geinstalleerd maar die schijnt niet te werken. Alle andere mediaspelers zoals Windows Media Player of Media Player Classic werken gewoon wel. Maar BSPlayer is mijn favoriete DivX-speler. Ik heb ook codecs geinstalleerd (K-Lite Codec Pack).
Als ik een film met BSPlayer wil afspelen, wordt de BSPlayer geopend maar verder gebeurt niets. Het programma loopt dan ook vast.

G-Spot ziet dat alle benodigde codecs zijn geinstalleerd.

Voordat ik mijn PC formatteerde, werkte BSPlayer gewoon goed. Waarom werkt BSPlayer nu niet meer op mijn computer?
 
Laatst bewerkt:
Kuifje_007 zei:
Ik heb de BSPlayer geinstalleerd maar die schijnt niet te werken. Alle andere mediaspelers zoals Windows Media Player of Media Player Classic werken gewoon wel. Maar BSPlayer is mijn favoriete DivX-speler. Ik heb ook codecs geinstalleerd (K-Lite Codec Pack).
Als ik een film met BSPlayer wil afspelen, wordt de BSPlayer geopend maar verder gebeurt niets. Het programma loopt dan ook vast.

G-Spot ziet dat alle benodigde codecs zijn geinstalleerd.

Voordat ik mijn PC formatteerde, werkte BSPlayer gewoon goed. Waarom werkt BSPlayer nu niet meer op mijn computer?

Gewoon opnieuw downloaden er is nieuwe versie op de markt
moet lukken s6
 
Dank je voor je reactie, maar BSPlayer werkt toch steeds niet met de nieuwe versie. :-( Dat vind ik gek. Ik kan BSPlayer wel openen, maar zodra ik de film in BSPlayer laad, doet BSPlayer niets meer. Ik heb overal op het internet naar de oplossing gezocht, maar niets hielp.
 
BS player werkt niet

Hey Kuifje_007,

Heb jij onderhand een oplossing gevonden voor het probleem?
Ik heb namelijk precies hetzelfde. Alleen bij mij stopte BS player er gewoon van de een op andere dag mee... Opnieuw downloaden heeft geen zin, een oudere versie eveneens.

Gr
 
mijn vraag dateerde van 2006.
inmiddels heb ik een nieuwe pc met Windows 7 en heb ik geen problemen meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan