Lukt niet in Paint.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Het lukt me toch maar niet in painnet een achtergrond wegte werken. Wordt beschreven in de help maar weet toch niet hoe.

C:\Program Files\Paint.NET\Help\en\EraserTool.html

Eenmalig gelukt om die dambordblokjes te krijgen maar hoe je nu een nw. layer toevoegt?? Maar weet ook niet meer hoe ik aan die dambordblokjes kwam. wie wel??
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg dat dambord wel maar weet niet meer hoe en dan later zeker al niet hoe je een nw. achtergrond maakt bijv. geheel wit. Ik heb namelijk een boel foto's van beelden met een achtergrond die wegmoet. In photoshop is me dat ook een keer gelukt, maar geheel bij toeval en toen kon ik het niet meer reproduceren. Nu hetzelfde in paint net. Dus de vraag. Hoe haal ik in een keer met eraser de achtergrond weg en hoe maak ik een nw.layer cq nw achtergrond. C:\Program Files\Paint.NET\Help\en\EraserTool.htm op deze site uit de tutorial staat waarmee het kan maar niet hoe het moet. Maar het kan dus wel.
 
Ik heb daar de vraag gesteld, kon in het engels niet de juiste termen vinden om concreet te laten zoeken. Ga nu even naar dit kijken.
 
Toch merkwaardig, ze praten daar over brushen van de achtergrond.Het ging bij mij in een keer weg wassie en ik hield het dambordje over. Hier ook ingewikkeld het voorwerp eruithalen, moet toch ook in een handeling kunnen?
 
snap van die layers dus voorlopig helemaal niets, ik ga eerst dat meer eens even bekijken. Ze gaan bij die zogenaamde stap voor stap vorrbij aan een volkomen newbe als ik ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan