zoek een programma om een avi omtezetten naar mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonko JR

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
5
yo, ik zoek een programma om een avi omtezetten naar mpeg, heb al een aantal programmas geprobeerd en dan kan ik ze gewoon converten maar als ik het dan op vcd wil branden via nero express 6 dan zegt nero dat hij het mpeg bestand niet herkent en dat ie um naar mpeg moet converten als ik dat doe dan wordt de qwaliteid wel veel minder omdat ik dan denk 2x heb geconvert als ik gewoon die avi bestand wil branden in vcd dan kan het wel gewoon maar doet nero en ongeveer 6 uur op en dat zou ik graag ingekort willen hebben. kan iemand little me helpen ?????


pease
 
Hoi,

Volgens mij komt er niet veel meer bij kijken dan van avi omzetten naar dvd en branden maar.

http://www.download.com/VSO-DivXtoDVD-Converter/3000-7970_4-10341695.html

Met dit progje kun je omzetten,wat wel veel tijd in beslag neemt,(dit gaat volgens mij ook niet sneller)en je kunt ermee branden wat de normale tijd vergt.En heb je voor een avi bestand dus geen nero meer nodig.

Het is NIET gratis, maar wel Free to try.Maar daar is ook wel weer iets op te verzinnen.

Succes Advocaatje.
 
advocaatje zei:
Het is NIET gratis, maar wel Free to try.
De "Editors Review" op Download.com is niet erg positief.

Het programma laat je ook in de steek als je nederlandse ondertitels bij de film wilt.

Edit: In AVI zit soms een VBR geluidspoor, dat kan synchroon-problemen opleveren.

Uit AVI geluidspoor filteren en omzetten in CBR.

Staat allemaal in de link die ik gaf.
 
Laatst bewerkt:
Boeing_737 zei:
De "Editors Review" op Download.com is niet erg positief.

Het programma laat je ook in de steek als je nederlandse ondertitels bij de film wilt.

Edit: In AVI zit soms een VBR geluidspoor, dat kan synchroon-problemen opleveren.

Uit AVI geluidspoor filteren en omzetten in CBR.

Staat allemaal in de link die ik gaf.

Ze zijn alleen niet positief over de mogelijkheden en over de prijs voor 't progje.
Te duur voor wat 't kan.
Maar wat 't moet doen doet hij goed,ik gebruik 't al een hele tijd naar alle tevredenheid.

Gegroet Advocaatje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan