zen microphoto - hardware kan niet worden geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipmo

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Berichten
12
gisteren kocht ik een creative zen microphoto 8gb.
mn pc wil deze maar niet installeren.
op de pc van een vriend van mn lukte dit zonder problemen, dus ligt het probleem bij mn pc en niet bij de mp3 speler.
ik heb al vele forums gelezen en veel uitgeprobeerd, maar niets wil lukken.

als ik heb aansluit aan mn computer dan krijg ik zo iets van "nieuwe hardware gevonden" dan krijg ik een venster om de hardware te installeren, daar volg ik de verschillende stappen. Op het einde krijg ik de melding "Hardware kan niet worden geïnstalleerd". bij apparaatbeheer staat bij "overige apparaten": USB 2.0 device, wat dus die mp3speler is, maar hij wil hem niet herkennen. :confused:
iemand die wel een oplossing weet voor dit probleem??

ik heb windows xp, service pack 2, wmp 10.
 
C:\windows\inf

Probeer dit eens: bij het venster "nieuwe hardware gevonden" gebruik je stuurprogramma zelf kiezen en vul je deze lokatie in: C:\WINDOWS\INF

Als het goed is herkent Xp het apparaat dan als externe massaopslag. Hierna volgt meteen weer "nieuwe hardware gevonden", doe nogmaals hetzelfde, dat installeerd dan de externe schijf.

Ik heb op deze manier al een memory-stick, mp3-speler, camera en kaartlezer geïnstalleerd. De kaartlezer gaf 5x "nieuwe hardware" 1x voor het apparaat en 4x voor de apparte kaart-slots. :)

Het kan zijn dat als je de creative zen op een andere usb-poort aansluit je weer "nieuwe hardware" krijgt, installeer dan nogmaals op dezelfde manier.


Vr.Gr. Egel.
 
Zelfde probleem

Flipmo, ik heb het zelfde probleem, heb jij via andere wegen al een oplossing ontvangen? Heb je de oplossing, dan hoor ik dat graag van je?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan