lap top

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Meppel

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2006
Berichten
7
Hallo, ik weet niet of ik hier goed ben maar ik heb een vraag.
Mijn dochter heeft een lap top gekocht, en daar staat ook wifi op, nu heeft zij bij een kennis alles ingesteld en kon op internet komen met de sleutel van die kennis, afgelopen vrijdag is zij naar Ierland afgereisd voor een lange stage, en nu zou ze vandaag gaan internetten er kwam te staan dat ze een goed netwerk had, maar met inloggen kwam er te staan beperkte verbinding mogelijk:confused: haar vriendin kon uit zes netwerken kiezen en dat lukte wel, mijn dochter had een netwerk maar kon niet internetten .
Wie kan mij helpen, en heeft een oplossing:D maakt het ook uit dat ze in Ierland zit??
Ik hoop op reaktie.Groeten Jan
 
welkom bij Helpmij.nl

Ierland een mooi land mag ik vragen waar ze stage loopt.

het netwerk waar ze contact mee wil maken is dat misschien beveiligd met een wep of wap sleutel.
Is dat het netwerk van het stage adres of........
 
Laatst bewerkt:
puppie zei:
Ierland een mooi land mag ik vragen waar ze stage loopt.

het netwerk waar ze contact mee wil maken is dat misschien beveiligd met een wep of wap sleutel.
Is dat het netwerk van het stage adres of........

Hallo bedankt voor je reaktie,:)
Ze loopt stage in Cork en het was in een winkelcentrum Dougles en bij internet zone( er zaten wel 20 mensen te internetten) en ze kreeg een netwerk om te internetten en dat heet douglas c.o..
Ik hoop dat u hier wat mee kunt.
Groet Jan
 
ze heeft de internetkaart toch wel op automatisch een ip adres ontvangen staan.
Heb je voor de hotspot daar geen kaartje nodig met een wachtwoord erop, meestal is dat namelijk niet gratis.
 
puppie zei:
ze heeft de internetkaart toch wel op automatisch een ip adres ontvangen staan.
Heb je voor de hotspot daar geen kaartje nodig met een wachtwoord erop, meestal is dat namelijk niet gratis.

Hoi, haar vriendin heeft ook geen kaartje gekocht, en (dom misschien:eek: ) maar wat betekent hotspot .
dat van die internet kaart, moet ze dan naar intellingen gaan?:confused:
Groet Jan
 
bedankt
en kun je dan via instellingen kijken, of automatisch een ip adres ontvangen staan.
Ik weet het niet hoor
 
ik neem aan dat ze windows xp gebruiken.
laat ze naar start gaan dan naar configuratiescherm
dan naar netwerkverbindingen
dan ziet ze een draadloze verbinding staan.
daar klikt ze op met de rechtermuisknop
dan eigenscahppen
dan internetprotocol
dan eigenschappen
dan een vinkje bij automatisch een ip adres laten toewijzen
en een vinkje bij automatisch een dns serveradres laten toewijzen.

welk merk en typelaptopis het??
 
puppie zei:
ik neem aan dat ze windows xp gebruiken.
laat ze naar start gaan dan naar configuratiescherm
dan naar netwerkverbindingen
dan ziet ze een draadloze verbinding staan.
daar klikt ze op met de rechtermuisknop
dan eigenscahppen
dan internetprotocol
dan eigenschappen
dan een vinkje bij automatisch een ip adres laten toewijzen
en een vinkje bij automatisch een dns serveradres laten toewijzen.

welk merk en typelaptopis het??
:eek:
Het is een Packard Bell easy note r1904
intel celeron m-370 processor 512 mg geheugen en 59gb harde schijf
 
Douglas Court, dat ken ik wel. Ik heb er zelf ook veel zitten internetten met mijn laptop. Het netwerk ligt er vaak plat, maar als er inderdaad anderen wel aan het internetten waren dan zou het gewoon moeten werken. Ze moet in ieder geval handmatig het Douglas Court netwerk kiezen, want er liggen ook een paar andere netwerken waar de computer wel verbinding mee maakt, maar waar geen internetsignaal op is.

Als ze nog hulp nodig heeft laat het dan even weten, dan stuur ik mijn mobiel nummer even via een prive berichtje. Ik woon namelijk 10 minuten bij Douglas vandaan en ik vind het altijd leuk om hier nog wat Nederlanders te leren kennen :)

Groeten

Jan
 
fuego zei:
Douglas Court, dat ken ik wel. Ik heb er zelf ook veel zitten internetten met mijn laptop. Het netwerk ligt er vaak plat, maar als er inderdaad anderen wel aan het internetten waren dan zou het gewoon moeten werken. Ze moet in ieder geval handmatig het Douglas Court netwerk kiezen, want er liggen ook een paar andere netwerken waar de computer wel verbinding mee maakt, maar waar geen internetsignaal op is.

Als ze nog hulp nodig heeft laat het dan even weten, dan stuur ik mijn mobiel nummer even via een prive berichtje. Ik woon namelijk 10 minuten bij Douglas vandaan en ik vind het altijd leuk om hier nog wat Nederlanders te leren kennen :)

Groeten

Jan

Hallo,
Bedankt voor je reaktie ik stuur het gelijk op,
Groet Jan
 
Hallo Jan,

Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn mobiele nummer, mocht het nodig zijn.

Groeten,

Jan :)
 
En hoe is dit afgelopen.
Werkt de computer weer zoals het hoort.
 
reaktie

En hoe is dit afgelopen.
Werkt de computer weer zoals het hoort.

Hallo,
Ik wil iedereen bedanken die mij (en mijn dochter) geholpen hebben, we hebben van alles geprobeerd en uiteindelijk kon ze internetten, ben sinds vandaag weer terug in Nederland en kon eerder geen reaktie geven.
Ik wil dus iedereen bedanken en ook Helpmij voor deze mogelijkheid.
Bedankt Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan