Internet erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

remykraan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2006
Berichten
5
Hallo allemaal,

Sinds een week of 2 is mijn internet erg traag, doet er lang over websites te openen.
Ik heb daarvoor last gehad van een spyware maar die is naar mijn idee weg met behulp van deze site.
Is er misschien iemand die even mijn hijackthis log na kan lopen en misschien nog wat kan vinden wat er niet in thuis hoort, of misschien tips heeft??

Hier is de log:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:29:14, on 2-8-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meschien is de oplossing heel gemakkelijk, er is teveel verkeer geweest naar internet de laatste weken en je provider heeft je op lowband gezet?
Welke provider heb je?
 
heb je misschien veel programma's open staan zodat je haast geen intern geheugen meer hebt? dat heb ik ook wel eens als ik een spel speel en ik moet nog ondertusen even wat opzoeken op internet... dan heb ik ruim 700 mb gebruikt voor het spel en hou ik nog zown 10 mb over voor internet... (k heb nartuurlijk ook windows draaien en nog wat programma's) maar goed daar ligt het vaak bij mij aan...of je bent met een download programma aan het downloaden en dan gaat internet ook langsamer..
 
lamp zei:
Meschien is de oplossing heel gemakkelijk, er is teveel verkeer geweest naar internet de laatste weken en je provider heeft je op lowband gezet?
Welke provider heb je?

Ik maak gebruik van chello, maar teveel verkeer lijkt me sterk want ik ben heen zware downloaden, ik surf gewoon heel veel.
 
Woutertjuh88 zei:
heb je misschien veel programma's open staan zodat je haast geen intern geheugen meer hebt? dat heb ik ook wel eens als ik een spel speel en ik moet nog ondertusen even wat opzoeken op internet... dan heb ik ruim 700 mb gebruikt voor het spel en hou ik nog zown 10 mb over voor internet... (k heb nartuurlijk ook windows draaien en nog wat programma's) maar goed daar ligt het vaak bij mij aan...of je bent met een download programma aan het downloaden en dan gaat internet ook langsamer..

Inderdaad is ie nog trager met een download programma ernaast, maar ook zonder van alles aan wil die niet echt, denk toch dat er iets van spyware ofzo is blijven hangen ergens
 
remykraan zei:
Ik maak gebruik van chello, maar teveel verkeer lijkt me sterk want ik ben heen zware downloaden, ik surf gewoon heel veel.
Een te hoge upload zit je rap aan en dat kan wel eens effectief veroorzaakt zijn door spyware die gegevens van jouw upload.
in belgie telenet mag je ongeveer 10gb downloaden en maar 1.5 gb uploaden een klein verschil dus. kan je niet even naar de meter kijken.
 
Laatst bewerkt:
lamp zei:
Een te hoge upload zit je rap aan en dat kan wel eens effectief veroorzaakt zijn door spyware die gegevens van jouw upload.
in belgie telenet mag je ongeveer 10gb downloaden en maar 1.5 gb uploaden een klein verschil dus. kan je niet even naar de meter kijken.

Waar kan ik die meter vinden??
en zou je niet een bericht krijgen dan van chello?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan