Muziekbestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Beste Helpmij lezers,

Ik heb een vraagje over mijn laptop en mp3 speler...

Ik heb een Toshiba laptop 320CDs en gebruik windows 2000 professional. Ik heb een packardbell mp3 speler. Ik zou heel graag :eek: muziekbestanden die ik gedownload heb vanaf internet naar mijn mp3 speler willen kopieren. Ik heb begrepen dat je het programmaatje windows media player voor kunt gebruiken. Ik kan alleen maar windows mediaplayer 9 downloaden en voor een windows mediaplayer 10 heb ik een windows xp nodig, en dat kan mijn computer niet aan. Met windows media player 10 kan je de muziekbestanden synchroniseren en met mediaplayer 9 kan ik dit niet vinden.

Weten julllie of je met windows media player 9 ook kan synchroniseren??
Ik heb nog maar 2,79 GB op mijn harde schrijf over...:(

Ik zou graag wat tips willen zien op mijn vraag :thumb: .

Alvast heel erg bedankt voor JOU moeite.:love:
 
Waarom via WMP versturen? Je kunt ze toch ook naar de "Verwisselbare schijf" slepen?

(Of kan dit pas vanaf WinXP?)
 
Wat bedoel je daarmee? Ik heb nu Emule, maar nog geen programma om de muziek op te beluisteren naar mijn mp3 te sturen.. Jou voorstel hé, hoe doe ik dat dan??
 
Windows 2000 moet een MP3 speler ook herkennen als een verwisselbare schijf. Het kopieren werkt precies hetzelfde als met "vaste" schijven.
 
Okay. Ik gebruik nu emule. hoe kopieer ik de muziek bestanden naar mijn mp3 speler?
mijn laptop herkent de mp3 speler wel...

thanks, thanks, and nog maals Thanks:thumb:
 
Gewoon net als met een bestand in Windows, kopieren en plakken.
 
Emule is een download progamma. Wat je daarmee download aan Mp3 of iets anders komt in een map te staan. Vanuit die map kun je de MP3 bestanden naar de "verwisselbare schijf" slepen/kopieren.
 
Op het moment is mijn verwisselbare schijf de E schijf. Ik heb net mijn mp3 speler erin gedaan en daarop staan nummers die ik nu op de map E schijf kan zien.

Maar hoe sleep ik de nummers vanaf emule naar de E schijf?

Wow ik kan niet wachten:) tot het me lukt.
 
Vanaf Emule zal niet lukken. Emule download MP3's of andere bestanden van een andere pc naar jou PC. Deze MP3's of bestanden komen in de download map van Emule te staan. Dese map moet je in verkenner opzoeken. De MP3's die je op je spekler wil hebben, selecteren en dan kopieren naar je mp3 speler. In jou geval je E schijf.
 
Dank je crash.

Dus ik ga naar windows verkenner en dan?
Is er een ander programma dan emule waar dit wel kan?
 
Dank je wel crash. Ik ga dit proberen:thumb: . En de rest erg bedankt!
 
ik wil wat toevoegen over dowloadprogramma's alles wat je dowload kom in een map te staan! alleen maar ff zoeken
 
Het is me gelukt. Wauw zo simpel eigenlijk:thumb: . Ik ben echt blij dat het me gelukt is op deze manier. Dank jullie wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
E-mule is slow....

Ik heb een andere vraag! Ik heb e-mule, maar die download zo langzaam, niet in uren, maar zelfs in dagen....:confused: Nu zoek ik een muziekprogramma, die niet veel zuigt en beter is dan e-mule, weten jullie iets? want zo kan ik wel wachten tot ik een ons weeg.....!
 
Ik denk niet dat je met die vraag geholpen zult worden :(

Ik vermoed dat het in strijd is met de regels
 
Aaarg dat is balen, dan moet ik me/we aan de regels houden he;) .

In ieder geval bedankt voor je response:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan