DVD op video

Status
Niet open voor verdere reacties.
???????????????????????
Hoe bedoelu? Op een band?
 
Uit nieuwsgierighied, waarom op videoband? De kwaliteit gaat duidelijk achteruit.:shocked:
 
Heb maar één DVD speler, en geen DVD brander...
En omdat de DVD vanavond weggaat
 
Scartkabel van de dvd speler in de videorecordersteken, band starten, dvd starten, en afwachten.....
[als er een "copyprotect" op de dvdschijf zit krijg je een [zeer] slecht resultaat]

Of zit die dvdspeler in je PC? Dan moet je videokaart video out hebben...
 
Laatst bewerkt:
Download Smart Ripper

Met Smart Ripper kun je hem opslaan op je PC. Dan kun je hem afspelen op je PC en eventueel later nog eens op DVD zetten.

Je kunt ook bij je brand programma de image recorder kiezen, dan kun je hem met deamon tools afspelen.

Ook kun je Ulead trial versie downloaden. Als je kiest voor DVD toevoegen aan timeline, maakt hij een mpg file met een onuitsprekelijke naam.

Eric.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Latias zei:
Hej,

Hoe kan ik een DVD op video zetten?

Huh.de omgekeerde wereld?
Iedereen wilt juist andersom....

hmmm ik heb in het grijze verleden veel VHS allereerst op me HD van me PC gezet
daarna kun je doen wat je wilt zoals bewerken audio/video,menus maken of direct branden op dvd!.

de extensie is erg belangrijk je komt in de wereld van extensies...wat wil je?hoe wil je het?etc....er zijn legio opties!.

je hebt scard aansluiting nodig heb je geen audio/video verlies
je hebt een kaart nodig deze moet in je HD zitten,aan de aansluitingen merk je dan dat je wat kabels nodig hebt voor audio 2x meen de rode en de witte,en eentje voor video[beeld] meen dat het de gele was.worden tulp-in stekkertjes genoemd
je hebt ze van 1mtr,3mtr,5 en zelfs 10 mtr ik had 10 mtr me tv staat niet in dezelfde kamer als me PC
alles aansluiten op de kaart achter je PC deze kabels lopen direct naar de scard welke je los kan kopen op deze scard zit weer de aansluitingen voor de rode,witte & gele kabel
aansluiten KLAAR!.

Dan moet je een prog.hebben er zijn er verscheidene in omloop maar begin met windows movie maker zou ik zeggen

je start de movie op vanaf je HD immers de DVD moest je weer ret,brengen of geven
dus start vanaf je PC moet je beeld & geluid hebben op je monitor + je TV moet je TV video/dvd kanaal ff opzoeken is kanaal 36 of 38 of is al vooringesteld moet je lukken
je hebt nu beeld op je monitor & e TV zo niet moet je op je bureaublad rechermuis klikken dan eigenschappen en instellingen hier moet je instellen zodat je en/of beel heb dus monitoe en/of tv

adspelen begint start je dvd recorder of in dit geval vhs recorder waar een lege vhs zit
en het opnemen begint vanaf TV want daar speel je de DVD af je ziet en wat je ziet neem je dus op via TV omdat je TV is gekoppeld aan je vhsrecorder cq.dvd recorder

duidelijk?

Ik hoop dat het duidelijk is ik had contra gedaan heel veel VHS banden via me videorecorder aansluiting op me PC via scard dus de tv/videorecorder aangesloten op de kaart van me PC ik heb heel wat vhs banden weg gegooid ruimt lekker op
alles op HD van me PC kon ik schrinken met dvdschrink en vervolgens branden klaar..

is niet moeilijk er zijn sites zoals weethet waar veel word uitgelegd met tekening erbij
dus het moet je lukken!.
ik hoor het wel lang verhaal maar het moet je lukken
ga naar een audi/video dealer vertel hun wat je wilt geven ze je de nodige kabels+scard mee is niet duur ff alles aansluiten ff lezen op het net juiste prog.erbij en gaan
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan