Photoshop CS(8.0.1) voert acties te laat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.sickman

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
113
Hey Iedereen,

Ik heb een Photoshop CS(8.0.1) draaien op mijn laptop en op mijn desktop pc. Op mijn desktop pc werkt hij gewoon prima, maar op mijn laptop worden de acties heel raar uitgevoerd. Als ik bijvoorbeeld een fill maak dan wordt deze pas zichtbaar als ik een andere knop selecteer, bijvoorbeeld de Marquee.

Nu dacht ik in eerste instantie dat mijn laptop het niet aan kan, maar als ik de specs zie dan zou het volgens mij gewoon moeten lukken.

PC:
Inter Pentium M 760 processor
2Ghz, 533 Mhz FSB, 2MB L2 Cache
Intel graphics media accelerator 900

Dit zou zat moeten zijn gezien requirements van photoshop:
Microsoft Windows 2000 SP3 - Pentium III - RAM 192 MB - HD 280 MB ¦ Microsoft Windows XP - Pentium III - RAM 192 MB - HD 280 MB

Iemand idee hoe het komt en wat eraan te doen?

wout
 
Hey,

Die mogelijkheden heb ik allemaal voor het posten nog even gechecked :). Nu ook nog even gekeken maar er is vrij weinig veranderd. Het is ook een nieuwe laptop en photoshop was het tweede programma dat erop ging.

Als ik Photoshop aan heb staan als enige programma (even wat background programma's daar gelaten) dan heb ik 621Mb PF Usage. CPU is stabiel op 0%. Wanneer ik een fill maak (die dus niet zichtbaar wordt) dan ziet CPU voor korte tijd (seconde hooguit) naar 10%, en als ik een andere knop druk (dat de fill zichtbaar wordt) dan schiet hij nogmaals kort naar 10%. Het lijkt er dus niet op dat er iets is in de trand van background apps die goed functioneren tegenwerken.

Wout
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan