Problemen met DVD decrypter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrizzel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
Berichten
1
Hallo! Ik heb van het internet een DVD decrypter gedownload, met een daarop aansluitend programma wat de film omzet in iPod formaat. Nu is het mij 1 keer gelukt om een DVD te rippen, maar vervolgens kreeg ik elke keer rond de 80% te horen dat mijn harde schijf vol was, terwijl het ene deel nog 14 GB over heeft, en het andere deel nog 27 GB, dus dat kan niet. Elke keer dat ik het doe, gebruik ik een officiele DVD, geen gekopieerde. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn, of misschien een andere oplossing om DVD's te rippen? Alvast bedankt, groetjes Christine
 
Hallo,

Je hebt je vraag in de sectie Tips & Handleidingen geplaatst. Dit is echter niet de juiste sectie voor vragen. Ik zag dat je nog vrij nieuw bent op helpmij.nl, dus voor deze keer heb ik je vraag verplaatst naar de juiste sectie. Bij deze wel een vriendelijk verzoek om de volgende keer de juiste sectie te selecteren.

Mvg,

fuego
Moderator Tips & Handleidingen
 
onverwacht

Hoi Chris,

Is het ondertussen al gelukt met je dvd ripper, zag toevallig je vraag van een tijdje geleden... en op je site is niks te beleven... Groeten, je Pa;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan