Audio_TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
344
Ik heb een probleem met het branden van DVD's Om de één of andere reden wordt de map Audio_TS niet gevuld. Dus ik krijg wel het beeld maar niet het geleid. Ik heb het probleem gehad met Nero en ook met AVI to DV converter.

Hoop dat iemand mij de oplossing kan geven.
 
De map AUDIO_TS is normaal ook leeg, alles zou in VIDEO_TS moeten staan.

Leg eens uit wat je precies wil, van AVI/MPEG naar DVD of wat anders?
 
het ging om twee verschillende files één is een film (ISO)waar ik geen geluid op heb. (gedaan met Nero) het andere was een AVI file die ik naar DVD heb geschreven met AVI to DVD converter. Er staan file in Video_TS anders zou die niet afspelen. Maar daar ik geen geluid had (en geen ervaring) dacht ik dat het probleem zat in de lege Audio_TS map.

crash zei:
De map AUDIO_TS is normaal ook leeg, alles zou in VIDEO_TS moeten staan.

Leg eens uit wat je precies wil, van AVI/MPEG naar DVD of wat anders?
 
Inderdaad. Naar ontdek zo even dat het probleem anders is dan ik eerst dacht. Had de twee DVD's nog niet getest op de DVD speler (van de TV) alleen op de computer. Het afspelen met de DVD speler is perfect ook het geluid. Maar op de computer alleen beeld. Dus het probleem is gedeeltelijk opgelost. Maar zou het ook graag op de computer willen afspelen.

crash zei:
Die ISO, heb je die gedownload?
 
Je kan de ISO controleren of deze wel geluid heeft, door deze in te laden(mounten) in een virtuele cd-dvd-rom speler.

Loop ook eens de Windows volume instellingen en die van je geluidskaart na.
 
Dan zul je een AC3 codec erop moeten zetten, dat is de extensie waarmee het geluid op een dvd werkt.

Staat hier ook bij, wel selecteren, en de boost ook, maar niet de players.
 
Bedankt! Kan je me iets preciezer aangeven welke ik moet installeren? Het zijn zoveel mogelijkheden en alszeer onervaren gebruiker weet ik niet welke ik wel en welke ik niet moet gebruiken. Alvast bedankt

Lange Pier zei:
Dan zul je een AC3 codec erop moeten zetten, dat is de extensie waarmee het geluid op een dvd werkt.

Staat hier ook bij, wel selecteren, en de boost ook, maar niet de players.
 
Alleen afspelen selecteren, geen toolbars, geen players, wel de codec voor AC3, en de boost, de alternatieve Real en QuickTime codec's, is handig om deze bestanden in WMP te spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan