Branden van een Immage met Alcohol 120% MDS en/of MDF bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Hallo,

ik heb eeb DVD vol programma's die ik op cd wil zetten.

Een aantal van die programma's eindigen op de extentie: MDS of MDF. Ik begrijp dat ik ze dan niet met NERO kan/moet branden, maar met Alcohol 120%.

Heb ik geprobeerd en er wordt ook iets (een immage) gebrand, maar op het schijfje kom ik niets tegen.

Wie wil mij helpen deze (immage)bestanden om te zetten naar bruikbare bestanden?? Alvast bedankt in ieder geval.
 
Eigenlijk niet.

Ik heb dit allemaal gedaan zoals in die link stond, maar volgens mij staat het nu allemaal op mijn harde schijf? Wat ik eigenlijk wil(de) was de bestanden één voor één op een CDRom/DVD zetten en dan op een notebook zetten.

Heb ik nu iets fout gedaan of is wat ik wil niet mogelijk met Alcohol 120%.

Als je me verder kunt helpen dan graag hoor!!!
 
Voor zover ik weet zijn de bestanden die je nu hebt images, dus ingepakte bestanden.

Als je die dubbelklikt zou het zelfs al kunnen zijn dat Alcohol ze vanzelf opent. Zie je nu al wel de bestanden?

Als je deze dan weer op je schijfje brandt zouden ze 'uitgepakt' moeten verschijnen.
 
Het gaat allemaal goed (inclusief branden met Alcohol 120%) maar als ik het gebrande schijfje dan probeer te benaderen geeft de PC aan dat er niets op staat!!!!:evil:

Op de Virtuele schijf zie ik alle bestanden keurig uitgepakt staan!!!!

Help svp??????
 
MDF op dvd branden

Een MDF bestand branden met nero 6 is simpel.

Open Nero. Druk op annuleren en open bestand recorder. Dan image branden. Vervolgens selecteer je alle bestanden en ga je naar het mdf bestand. Selecteer het en brand het op DVD.
Als je meer info nodig hebt hoor ik het wel

Succes!

Lemaire
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan