DVD op harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnelissen

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Berichten
7
Hoi
Ik heb met nero7 een tiental DVD gekopieerd en gelijk op dvd gezet. Nu blijk dat ik 10 gigebit op mijn harde schrijf opgeslagen heb (10 films) ofschoon ik gewoon de insructies van Nero heb gevolg. Ik wil deze van mijn harde schijf weg hebben maar heb geen idee hoe ik dat moet doen. Als iemand mij een raad wil geven ik ben een beginneling en heb er dus weinig verstand van. Zou voor hulp met instructie erg dankbaar zijn.
John
 
Je zal eerst moeten kijken waar nero de tijdelijke bestanden neerzet. Dit zal je bij de instellingen wel kunnen vinden. In je verkenner kan je dan vervolgens naar die map gaan en daar de tijdelijke bestanden verwijderen.
 
Trustno1 zei:
Je zal eerst moeten kijken waar nero de tijdelijke bestanden neerzet. Dit zal je bij de instellingen wel kunnen vinden. In je verkenner kan je dan vervolgens naar die map gaan en daar de tijdelijke bestanden verwijderen.
 
Ik vind het geweldig dat ik zo vlug een advies krijg, maar ik heb totaal geen iedee waar ik die tijdelijke bestanden zou moeten vinden. Zou het mogelijk zijn dat je me een beetje op weg kunnen helpen. Ik heb (68 jaar) weinig inzicht in het coputergebeuren, voor mij is alles nieuw en onbekend. Zou nader advies erg op prijs stellen. Groetjes
John
 
Standaard slaat Nero het voor zover ik weet in de volgende map op:
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Temp

Let op,
Local settings is een verborgen map. Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan