gegevens updaten op een website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brugesboy1979

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
85
Goeiemiddag,
ik zou graag een website maken over voetbal. De uitslagen zou ik dan ook op de website zetten. Nu is mijn vraag echter of het mogelijk is om de uitslagen up te daten zonder een nieuwe website te maken? Is het dus mogelijk om in Frontpage de gegevens in te vullen en dat die dan onmiddellijk verschijnen op de website?
Alvast bedankt,
Kevin
 
hey

je moet een website maken in frontpage...deze site zal bestaan uit verschillende pagina's...
als je in frontpage dan de pagina uitslagen.htm aanpast (vb extra uitslagen invullen) dan moet je enkel die pagina opnieuw terug uploaden.. normaal duurt dat 5sec. dus dat is niet veel werk...
 
of gebruik gaan maken van php.
Daarmee kun je je tekst (en dus uitslagen) kwijt in een database en daar m.b.v. een menuutje nieuwe uitslagen toevoegen.

Je hoeft dan niets meer aan bestanden aan te passen en uploaden van bestanden hoeft ook niet meer.

Probleem op dit moment: geen php-kennis??
 
Nee, ik heb eigenlijk geen php-kennis. Kun je me toevallig verder helpen met een goede cursus over php?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Greetz,

Kevin

of gebruik gaan maken van php.
Daarmee kun je je tekst (en dus uitslagen) kwijt in een database en daar m.b.v. een menuutje nieuwe uitslagen toevoegen.

Je hoeft dan niets meer aan bestanden aan te passen en uploaden van bestanden hoeft ook niet meer.

Probleem op dit moment: geen php-kennis??
 
lol

hier hetzelfde probleem.. kzou graag php lere , maar weet ni goe waar en hoe ermee beginnen...dus blijf ik maar bezig met frontpage
 
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog niet al te veel Frontpage-kennis. Weet je toevallig daar een goede cursus over staan op het internet? En als dat niet zou bestaan, een goed boek om het snel en duidelijk te leren?

lol

hier hetzelfde probleem.. kzou graag php lere , maar weet ni goe waar en hoe ermee beginnen...dus blijf ik maar bezig met frontpage
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan