Herinstalleren Acrobat Pro 7 na mislukte installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

rnewton

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
7
Goedemiddag,

Ik heb Acrobat 7.0 Proffsional willen installeren op een werkstation (Windows XP SP1 en er zat een Acrobat Standard 7.0 op) Tijdens de installatie liep de installatie vast dus moest ik het afsluiten via task manager.

Nou wil ik het nog een keer proberen, staat de cd key die ik ingevuld heb bij de vorige keer al ingevuld maar als ik op next klik geeft ie aan dat mijn Key niet valid is, ook met andere keys(4 licenties) geprobeerd en allemaal invalid. Ik vermoed dat ie ergens is weg geschreven waardoor hij de gegevens vast houd maar ik weet niet waar.

kan iemand mij hierbij helpen want heb geen zin om het hele systeem opnieuw te moeten installeren

b.v.d.
Remi
 
verwijder eerst die standaard
doe eens ccleaner en dan de prof installeren.
 
Ik weet het ook niet, er zal een registersleutel gemaakt zijn?
Werkstation: in een netwerk, is er een systeembeheerder?
Heb je rechten, waaronder installeren vanaf een CD-Dom?
 
Thnx zal het even proberen.

Ik dacht idd eerst dat het verschillende programmas waren waardoor ze allebei gewoon konden werken maar dat bleek dus niet te kunnen

maar die standard staat niet meer op het systeem die is volgens mij tijdens de installatie van Prof verwijderd
 
Zoek een na het verwijderen naar adobe op je pc, en verwijder alle mappen.
Want volgens mij zet hij ook mappen in common-files en Application Data, en in die mappen kan ook een bestandje staan met de cd key
 
Boeing_737 zei:
Ik weet het ook niet, er zal een registersleutel gemaakt zijn?
Werkstation: in een netwerk, is er een systeembeheerder?
Heb je rechten, waaronder installeren vanaf een CD-Dom?


Heb nog niet in de register gekeken

ja ik heb alle rechten ben hier de ass. systeem beheerder voor 2 maanden
 
Jozo zei:
Zoek een na het verwijderen naar adobe op je pc, en verwijder alle mappen.
Want volgens mij zet hij ook mappen in common-files en Application Data, en in die mappen kan ook een bestandje staan met de cd key

Heb al in de Application Data gekeken daar staat niet zoveel in of in ieder geval geen cd key
 
rnewton zei:
Heb al in de Application Data gekeken daar staat niet zoveel in of in ieder geval geen cd key

Maar als er een map van adobe staat gewoon verwijderen, de gegevens kunnen ook in een vreemd bestandje staan.
Dus gewoon na deinstallatie alles van adobe verwijderen, dan het register opkuisen.
 
Jozo zei:
Zoek een na het verwijderen naar adobe op je pc, en verwijder alle mappen.
Want volgens mij zet hij ook mappen in common-files en Application Data, en in die mappen kan ook een bestandje staan met de cd key
Installatiebestanden worden ook vaak tijdens de installatie in Systeem\Documents and Settings\User\Local Settings\Temp\Xxx\ gezet.
 
Boeing_737 zei:
Installatiebestanden worden ook vaak tijdens de installatie in Systeem\Documents and Settings\User\Local Settings\Temp\Xxx\ gezet.

Yep dat ook, maar bv norton kon je na het verlopen van je abbo niet meer herinstalleren om dat er na deinstallatie een map met wat bestanden in Application Data bleef staan, verwijderde je die map kon je er weer een jaar tegen aan. :)
 
Jozo zei:
Yep dat ook, maar bv norton kon je na het verlopen van je abbo niet meer herinstalleren om dat er na deinstallatie een map met wat bestanden in Application Data bleef staan, verwijderde je die map kon je er weer een jaar tegen aan. :)
Eens, maar volgens mij kun je wel overal "zwevende" bestanden verwijderen,
als er al een registersleutel is aangemaakt, blijft het probleem bestaan.
CCleaner heeft wat dat betreft kennelijk niet geholpen.

Edit: CCleaner haalt ook geen sleutels weg van geregistreerde software.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ccleaner gebruikt en die adobe verwijderd plus ik heb bij de application data de hele acrobat mappen verwijderd

maar blijf het zelfde probleem houden

ik ga even kijken wat boeing_737 heeft gepost
Installatiebestanden worden ook vaak tijdens de installatie in Systeem\Documents and Settings\User\Local Settings\Temp\Xxx\ gezet.

brb
 
Ik ben even snel als test met F3 door het register gegaan, maar "adobe" is een te vage zoekterm, die komt overal in het register voor.
Hoe "adobe" uit te breiden met een term waardoor je bij de productkey terecht komt, ik zou het niet weten.

Dan toch maar Systeemherstel voor het werkstation op datum gisteren?
 
Bedankt voor de reacties,

Doordat ik gister vroeg weg moest heb ik niet meer kunnen reageren maar het is gelukt.
Ik heb alles wat er met adobe acrobat verwijderd en toen nog een keer geprobeerd. Het is gelukt
 
Mooi, prettig dat je ons even inlicht.
Wil je de vraag op opgelost zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan