Kan de Mediaplayer HARDER???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
254
Ben eigenlijk niet tevreden met het volume wat mijn Mediaplayer produceert. Ligt dit enkel en alleen aan het aantal 'Watts' die je boxen hebben of is er een truukje om het volume nog iets op te pompen?? (behalve het programmaatje MP3-gain wat vaak niet ALLE nummers weet aan te passen)
ps. heb Logitech boxen met een apart Woofertje en gebruik daarnaast de Microsoft Media Player
 
Ligt inderdaad aan je wattage, maar kijk eens of in volumeregeling alle balkjes op het maximum staan(start-alle programma's-bureauaccesoires-entertainment-volumeregeling) Je moet niet verwachten dat je het volume van rock werchter haalt
 
ps. heb Logitech boxen met een apart Woofertje en gebruik daarnaast de Microsoft Media Player
Ik ben aan de late kant, maar toch nog een paar opmerkingen.
Ik ben benieuwd wat je systeem voor geluidskaart of onboard geluidsysteem heeft.
Want ook WMP ontleent daar zijn geluid aan.
Wel zitten er in WMP een aantal voorzieningen, waarmee je het geluid kunt oppompen. Ga in WMP terwijl je in het scherm Afspelen bent naar Beeld > Opties > Opties tonen. Of nog beter, klik in Opties meteen op Grafische equaliser.

Onderin beeld kun je nu uit een aantal "presets" kiezen, maar je kunt ook met de hand aanpassen. Door op de kleine hoekjes met pijltjes te klikken, blader je door de opties. Kijk uit met de schuifregelaar van SRS WOW-effecten, een behoorlijke oppomper.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan