.bin naar Mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackadder

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Berichten
170
Ik heb pas maar is een nieuwe spel gehaald and de soundtrack ervan vond ik erg goed. Ik heb de muziek van het spel kunnen vinden in de instalatiemap, maar alle muziekbestanden zijn in .bin formaat.

Ik wou graag die muziekjes op mijn mp3 speler hebben, maar ik weet zo niet welke programma .bin naar .mp3 formaat kan overzetten. Iemand enig idee?

bvd :)
 
Site link

Heey,

kijk eens op de site: http://www.dbpoweramp.com/
Ik gebruik het programma ook, alleen heb ik er voor betaald, het werkt prima en met plugins kan je van allerlei audio files omzetten naar mp3 of wav of wmv etc....



Ik heb gehoord dat BIN inderdaad audiofiles zijn, maar meende ook dat het schijfimages zijn net zoals *.iso of heb ik dat fout;):D

Er is altijd een simpelere oplossing de simpele recorder van windows en dan het geluid opnemen of met bijvoorbeeld nero wave editor en dan meteen opslaan als mp3 bestand, dit werkt altijd.

Groetjes, Stephond
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maar net even de trail gedownload van die programma, maar het werkt niet echt mee. Elke keer als ik een .bin bestand omzet krijg ik alleen maar ruis, in .mp3 of .wav, alleen maar ruis.

and .bin zijn voor een of andere reden ook audio and van die soort gelijke .iso bestanden :confused:

en de recorder gebruiken van windows... krijg je dan niet slechter geluids kwaliteit of zo?
 
en de recorder gebruiken van windows... krijg je dan niet slechter geluids kwaliteit of zo?
De Windows Recorder maakt gebruik van de Poort-IN van de geluidskaart of de onboardgeluidsvoorziening.
De kwaliteit van de opname hangt dus af van je systeemgeluid.
 
Laatst bewerkt:
Re:

Hoi, dat heb ik niet bij de betaalde versie. En windows recorder kan ingesteld worden om op te nemen van de Stereomix, dit is dus het geluid wat uit de luidsprekers komt en je kan ook de geluidskwaliteit instellen, mocht u dit niet weten dan hoor ik dat graag en probeer ik u zo snel mogelijk te antwoorden.

Groetjes Stephond:D
 
Ik had maar in plaats van de Windows Recorder, Nero Wave-editor gebruikt op het record knopje gedrukt en blijkbaar staat er in de lijst "what u hear" optie, ik dacht die maar is te proberen en het werkt :D

Nooit geweten dat het kon, toch weer wat bijgeleerd :)
 
RE::thumb:

Ik had maar in plaats van de Windows Recorder, Nero Wave-editor gebruikt op het record knopje gedrukt en blijkbaar staat er in de lijst "what u hear" optie, ik dacht die maar is te proberen en het werkt :D

Nooit geweten dat het kon, toch weer wat bijgeleerd :)

Dat was wat ik ook bedoelde ;) met nero gaat dit allemaal een stukje makkelijker, het werkt net zoals een oud cassete bandje, wat je hoord neemt hij op. Eén Tip sla het bestand wel op als MP3 of als WMV niet als WAV want dan worden de bestanden te groot en je mp3 speler ondersteunt dit meestal niet, De meeste MP3 spelers kunnen zonder problemen MP3 en WMV afspelen.

Groetjes, Stephond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan