pc weer ineens naar oude staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

wini

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2006
Berichten
23
Geachte helpij leden,

hierbij zou ik jullie om willen vragen
ik heb het volgende probleem
ik kwam thuis en starte me pc op toen zag ik dat het weer in de oude staat was toen ik me pc had gekocht.al me bestanden en gegevens zijn weg. ik wil weten of zou graag willen weten of ik ben gehacked of me pc is gecrash of zo. ik heb niet veel verstand van computers. ben ff rade loos

wie kan me hier de weg wijs maken hoe en wat ik kan doen om me gegevens (bestanden van school dus ) terug te vinden en zo

bij voorbaat zeg ik jullie dank
wini
 
Dat is vreemd. Geen foutmeldingen o.i.d?
Heb je toevallig een back-up programma ooit laten draaien, bijvoorbeeld WinRescue of Norton Ghost? En zie je bij Systeemherstel herstelpunen van recente datum? Misschien dat je daar iets mee kan? (zie systeemwerkset bij Bureauaccesoires) En welke Windows versie heb je?
 
ja ik had een back up van me spullen gemaakt maar niet alles . moest het nog bij vullen.Ik heb windows XP.kan het zijn dat iemand me gehacked heeft of zo. want al me muziek is weg en me foto`s en me documenten. ik ben beheerder van me pc maar erwas wel e neeft je op de pc. het kan zijn dat ze op de F11 toets hebben gedrukt??ik probeerde via systeem herstel maar ik kreeg als antwoord dat het niet terug kan gaan naar die oude stadia. dat is juist het vreemde.
 
Verplaatst naar de juiste sectie, vraag heeft niets met hardware--> geheugen te maken.
 
beste helpmij leden. hierbij zeg ik jullie dank voor de advies.HAd nog garantie op me pc dus regelde het met de frabrikant.

nog bedank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan