Diavoorstelling op dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Belinea

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
Berichten
47
Ik tracht al een paar dagen mijn vakantiefoto's op een dvd+rw te branden.ik heb een mooie diavoorstelling gemaakt en zou die graag op een dvd branden zodat ik deze dan kan afspelen op mijn dvdspeler.maar als het branden (via NERO )bijna voltooid is , dan geeft hij de melding "Compilatie kan niat op dit type schijf geschreven worgen ,voer een schijf v/h juiste type in of pas de instelling v.d. compilatie aan om ze compatibel te maken .....".
Ik hen al verschillende type's schijven geprobeeerd en ook andre afbeeldingen kan ik niet op dvd zetten. een cd branden gaar wel. ik ben een ramp op pc-gebied en ben een beetje ten einde raad. wie kan me in "eenvoudige taal " me helpen; alvast bedant !!!
 
Het gaat erom dat je bijvoorbeeld een diavoorstelling voor dvd maakt, terwijl het schijfje in je recorder een cdrom is of andersom (vcd->dvd). Dan krijg je een dergelijke melding. Je moet dan dus of het medium vervangen (dvd-r, cd-r), of de type compilatie aan het begin (nero project dvd/vcd)
 
ik kan enkel kiezen tussen cd of cd/dvd of dvd
geen vcd of dergeliike en de schij
ven zijn dvd-r en dvd+rw en cd-rw..........................................................................
 
ze hzebben mij wijsgemaakt dat als ik foto data kies dat ik dan de schijf niet kan afspelen op mijn dvd klopt dat ?
 
Ligt eraan of je dvdspeler het ondersteunt. Veel spelers kunnen jpeg bestanden gewoon weergeven. Hoe heb je de diavoorstelling gemaakt?
 
met nerovision Express 3 naar optie diavoorstelling maken en dan tab en dan foto's en muziek toevoegen alsook de teksten en dan voorbeeld bekijken... lukt en dan branden
 
Na diavoorstelling selecteren heb je het schijftype aan moeten geven. Ik neem voor nu aan dat dat type overeen komt met het medium waar je op wilt branden en dat het ook op het medium past. Probeer anders eerst eens op te slaan in een map en dan vanuit nero te branden ipv uit nero vision express. Kies dan in het brandscherm vor opslaan in map of branden naar image recorder. Vervolgens start je nero burning rom en kies je nieuw dvd-video project en sleep je de bestanden in de video-ts map. Of voor optie twee in nero burning rom de nieuwe compilatie annuleren en recorder -> image branden selecteren en je image inladen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan