Oor/Koptelefoons gaan steeds kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeMe

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
31
Ik heb een mp3 speler van goede kwaliteit, nooit klachten, luister er redelijk veel naar en hij staat haast nooit op de hardste stand. Maar nu: geen enkele koptelefoon houdt het uit: die bij de speler hoorde, een van de hema, een van philips en nog een paar oude die thuis lagen. In het begin doen ze het goed, maar op den duur haperen ze allemaal en doen ze het aan één kant niet meer.
Wat kan ik hier aan doen en wat is een koptelefoon van echt goede kwaliteit?


EDIT: ow sorry k zie nu dat dit topic hoort bij audio/video aparatuur.. Kan die verplaatst worden?
 
Laatst bewerkt:
In het begin doen ze het goed, maar op den duur haperen ze allemaal en doen ze het aan één kant niet meer.
Als meerdere koptelefoons hetzelfde gebrek vertonen, zou ik de MP3-speler eens goed na (laten) kijken.
Is de batterij nog in goede staat?
 
Dan is de MP3-speler defect.
Als er nog garantie op zit, zou ik naar de winkel of de leverancier op zoek gaan.
 
Het lijkt mij dat de jackplug van de speler niet goed is.
 
Het lijkt mij dat de jackplug van de speler niet goed is.

En dat is?

k zal kijken of ik de garantie nog heb (de mp3 speler is al een jaar oud) en of die nog geldig is. k Ga sowieso naar de winkel.
 
Dat is de opening in de MP3-speler waar je de koptelefoon in steekt.
 
Ok.
Maar al die koptelefoons die in mn mp3 speler dus kapot zijn gegaan, doen het in andere apparatuur dan opeens ook niet meer zo best...
 
Op de een of andere manier moet er dan iets verkeerds zitten in het uitgangssignaal van je speler.
Dat moet nagekeken worden, want het lijkt er op dat de speler de koptelefoons "opblaast'.
(Dat kan ook gebeuren als het volume niet op z'n hardst staat.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan