Kan DRM componenten niet upgraden, iemand enig idee hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emporio

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
Berichten
14
Ik heb alles gedaan om de licenties terug te krijgen maar ik blijf steken bij de laaste stap, om de drmlicense te krijgen.

Bij de website: http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/nl/indivit.asp?force=1

Staat de optie "Upgrade" maar ik heb niet de mogelijkheid deze aan te klikken, weet iemand waar ik deze bestanden kan downloaden of waarom ik deze upgrade mogelijkheid niet kan aanklikken >?

Bvd.
 
Welke versie heb je? Je moet n.l. v7 of hoger hebben en legitieme windows indien je XP draait.
 
Ik heb Windows media player 10, ik weet niet precies of het een legale versie is omdat het niet mijn computer, is er geen andere manier om aan die licentie backups te komen?
Bedankt trouwens :)
 
Als je een originele windows XP hebt dan mag een upgrade geen probleem zijn.

Het kan trouwens ook nog zo zijn dat op de pc java niet geinstalleerd is of geblokkeerd is aangezien je de optie upgrade niet aan kan klikken, volgens de broncode van die site zit er een javascript achter.
 
Ik heb Java wel geinstaleerd of die geblokkeerd is weet ik niet
waar kun je dat zien ?:eek:
:)
 
Via de webbrowser (Firefox, Avant of IE) extra, Internet-opties, tabblad geavanceerd, als je de standaardinstellingen gebruikt werkt java normaal, je kunt hier ook handmatig de instellingen veranderen maar standaard werkt.

Anders zou ik het verder niet weten,
 
Laatst bewerkt:
Java staat gewoon aan :) optie van upgraden nog steeds niet klikbaar
 
Werkt windows update? hier kun je ook zien of je een originele winXP hebt.
Want mijn vermoeden is wel heel groot dat dat het probleem is, aangezien deze updates ook via Winddows update worden gedownload.

Verder heb ik geen opties, mischien iemand anders......? :confused:
 
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.

krijg ik te zien, mogelijk dat de oorzaak ?
En wat zou de beste mogelijkheid zijn om van dit probleem af te komen?

Bedankt btw
 
Dat betekend dus inderdaad een illigale versie van WinXp! een licentie kopen is de enigste oplossing. Helaas.
 
daar beginnen de problemen met drm al,
De free software cooperation roept op tot boycott van drm.
Het beperkt onze vrijheid, het gaat bv zeggen dat je geen reclame meer mag doorspoelen bij video's, het gaat ervoor zorgen dat je een liedje maar een paar keer kunt afspelen etc,
Laat onze vrijheid niet afnemen door de grote multi nationals.
http://tweakers.net/nieuws/42047/FSF-gaat-grootschalige-anti-DRM-campagne-voeren.html

Dit is een beetje offtopic, maar ik vond het toch interessant
 
DRM en windows 2000

... en hoe zit het dan met windows 2000.
Kan wel upgrade (click ok to upgrade) aanklikken vervolgens wordt er vermeld dat de media player niet goed geinstalleerd is. Verschillende malen opnieuw geinstalleerd echter met zelfde resultaat. Ik heb windows mediaplayer 9.
 
Ik heb -geloof ik- een vergelijkbaar probleem als Emporio.

Ik heb wel een legitieme versie van windows XP en ook mijn java is niet geblokkeerd. Ik kan wel gewoon via uitzendinggemist.nl en rtlgemist.nl etc kijken. Ook kan ik de livestream van de NOS (radio1) beluisteren. Toch kan ik niet de livestreams van de NOS kijken. Ik heb al een paar keer geprobeerd om wedstrijden van de Champions League en schaatswedstrijden te kijken. Dit lukte helemaal niet. De player begint met laden als een normaal scherm, maar als hij gereed aangeeft blijft het scherm zwart en ook hoor ik geen geluid. Ik heb via de help functie geprobeerd zelf tot een oplossing te komen maar daar kom ik niet verder. Volgens de systeemcheck van de nos heb ik nl geen windows media player 9 of hoger, terwijl ik WMP 11 heb (gedownload via de microsoft site en dus is mijn XP versie legitiem gebleken). Toch kan ik niet op de bewuste knop Upgrade klikken :confused:
 
DRM herstellen en upgraden . WMP op WinsowsXP

Ook ik ben meer als een week bezig geweest om alle forumsites met betrekking tot het DRM probleem door te lezen. Uiteindelijk kwam ik terecht op de volgende site:

http://www.media-drm.com/Download2.aspx

Op deze site heb ik Windows media format 11 gedownload.

Hierna krig je een verwijzing naar de windows upgrade site en dan is de knop upgrade zwart en kan gebruikt worden.

Hierna is de mediaplayer weer goed te gebruiken voor het verwerken van streams zoals b.v. Eredivisielive.nl

Ik hoop dat ik hiermee iemand op weg geholpen heb.

Bronzy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan