afspelen van videofragment

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
Als ik met mijn muis op het icoon van een filmpje wijs, zegt hij dat het een "videofragment" is.(geen type dus) Ik kan deze bestanden niet afspelen met media player of bewerken met moviemaker. Converteren met IMTOO lukt ook al niet want dan geeft hij bij 20% aan "mislukt" te zijn. Hoe los ik dit op?
 
En als je er rechts muisklik op doet en dan eigenschappen?
 
Doe dit eerst eens:
Ga in de verkenner naar Extra > mapopties > Tablad weergave, en haal het vinkje weg bij:
extenties van bekende bestandstypen verbergen.
 
dan geeft hij aan dat het avi is, maar normaal kan ik avi gewoon afspelen.
 
ik heb de goede codec inderdaad niet. ik heb hierbij de afbeelding toegevoegd( de screen van wat er staat) waar haal ik de codec vandaan?
 
jep hij doet t. Ik dacht eerst dat die codec pack niet werkte omdat ik die al had, maar bleek oudere versie te zijn. Nu doet ie het wel gewoon, is mn probleem met movie maker ook gelijk opgelost(die ik al eerder had verteld op dit forum)..Thnx!:)
 
nog niet helemaal opgelost..ik heb per ongeluk media player classic mee-geinstalleerd, maar die heb ik niet nodig. Hij staat alleen niet in de lijst met software om te deinstalleren. moet ik hier voor anders weer K-lite helemaal weghalen en opnieuw installeren zonder classic of kan het makkelijker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan