Best passende bewerkingsprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerteman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
129
Hallo,

Al ruim anderhalf jaar heb ik een Targa computer van de Lidl.
Deze computer bevalt mij tot op heden enorm goed, alleen nu heb ik een botsing met een programma dat bij de computer kwam.
Op de computer zit het programma Pinnacle Studio 8.
Nu begint de computer redelijk traag te worden, mede omdat ik al een tijd niet heb geformatteerd.
Voordat ik ga formatteren wil ik graag alles op CD of DVD zetten.
Sinds kort heb ik mijn eerste auto gekocht, een Landrover Ambulance uit 1978, en daar heb ik nu een boel filmpjes van verzameld.
Ik heb uren gestoeid met manuals e.d. maar het lukt mij niet om de filmpjes op een nette manier op een DVD te zetten.

De filmpjes wil ik elk een titel geven, die ik in een menu onder elkaar heb staan.
Net als op elke DVD wil ik een lijst met titels van de stukjes video, en als je daar op klikt dat hij deze ook afspeelt.

Studio 8 bevalt mij niet erg, maar dat komt misschien omdat het voor mij nieuw is, en er voor dit programma niet zo veel (meer) te vinden is.

Aan jullie de vraag welk programma ik zou moeten aanschaffen om de bovenstaande wensen te kunnen vervullen.
Het liefst een programma wat veel gebruikt word, zodat het makkelijk verkrijgbaar is, en er voldoende documentatie beschikbaar is.

Wellicht dat ik op de DVD ook mappen wil maken met foto's van vakanties erin.

Moet ik gewoon doorgaan met Studio 8, of zal ik op zoek gaan naar een ander programma ? (studio 10 ? )

De studio 8 versie is overigens een legale versie.

Alvast bedankt !

Groeten,

Gert
 
Misschien latje ram bijsteken.
Met videobewerking wordt er aan je ram gevreten tot en met.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan