programma voor muziek te sorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Postribe

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Berichten
74
Hallo iedereen,


ik had een vraag voor een programma die muziek kan sorteren, met sorteren bedoel ik dat ik de naam van de album en de naam van de zanger en het copyright kan zetten, en dat ik niet twee keer een liedje heb zo iets..

danku
 
Wmp

Windows media player kan dat, maar ik verkies MediaJukeBox, want die kan ze dan ook nog voor je op de juiste plek opslaan.
 
Met dit programma (Freeware) kun je je muziek sorteren en beheren en als je van te voren met dit programaatje je MP3's scant, worden alle dubbelen 'gespot' en kun je aangeven welke je verwijderd wilt hebben:)
 
Met dit programma (Freeware) kun je je muziek sorteren en beheren en als je van te voren met dit programaatje je MP3's scant, worden alle dubbelen 'gespot' en kun je aangeven welke je verwijderd wilt hebben:)


deze zijn goed maar ik wil een programma hebben dat ik het copyright kan zetten en dat het moeilijk te krijgen is...

danku
 
deze zijn goed maar ik wil een programma hebben dat ik het copyright kan zetten en dat het moeilijk te krijgen is...

danku

Wat bedoel je met copyright zetten? en dat het moeilijk te krijgen is? Ga je het online gebruiken?
 
Wat bedoel je met copyright zetten? en dat het moeilijk te krijgen is? Ga je het online gebruiken?


Ik bedoel een programma dat ik het copyright kan plakken bv : By Postibe.. wie dat gemaakt heeft en van waar het komt... en dat het moeilijk WEG te krijgen is... maar ik heb MediaMonkey geistalleerd en amai dat gaat ook goed mee ties super meer moet ik niet hebben...


dank u wel é
 
download Winamp and you can edit the artist/album name and other things .
with windows media player , too but with winamp u have more options .


I don't speak very vell dutch ,so i answered in English ...
 
download Winamp and you can edit the artist/album name and other things .
with windows media player , too but with winamp u have more options .


I don't speak very vell dutch ,so i answered in English ...

Ok you stated the obvious, but this thread is rather old so please tell me why.

By the way neigther winamp nor WMP are among my favorites. Why not sate that Songbird also can do a lot or VLC player for that matter.

But welcome to Helpmij anyway.

Eric.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan