kopie dvd maken werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
187
dag lieve mensen,

ik probeer een kopie te maken van een dvd maar dit lukt niet :(

als ik het met nero probeer geeft hij aan dat er te weinig geheugen is. Ik snap hier niks van want er is nog 62 GB, dit lijkt mij toch genoeg...?

Kan iemand mij in nijntje-taal uitleggen wat ik verkeerd doe?

alvast heel erg bedankt

iris
 
Gaat het om een film of spel. En als het een film is is het een originele of een kopie?
 
Die kan je niet met nero kopieeren. Deze zijn beveiligd. Hiervoor heb je een speciaal programma nodig om dit te omzeilen.
 
Die kan je niet met nero kopieeren. Deze zijn beveiligd. Hiervoor heb je een speciaal programma nodig om dit te omzeilen.

klopt hij deed het eerst helemaal niet, toen heb ik anydvd er op gezet en toen deed hij het dus wel tot hij kwam zeuren dat er niet genoeg visueel geheugen opzit..

ik snapt er nix van :rolleyes:
 
Wat het echt visueel geheugen of te weinig harde schijfruimte?

Is je partitie misschien fat32?
 
Rechtsklikken op je partitie en dan kiezen voor eigenschappen. Onder tabblad algemeen staat het
 
Rechtsklikken op je partitie en dan kiezen voor eigenschappen. Onder tabblad algemeen staat het


dan krijg je zo'n schermpje met eigenschappen van c:

gebruikt 8,42 GB
beschikbaar 62,1 GB


met daaronder zo'n cirkeldiagram met paars en blauw.
 
dan krijg je zo'n schermpje met eigenschappen van c:

gebruikt 8,42 GB
beschikbaar 62,1 GB


met daaronder zo'n cirkeldiagram met paars en blauw.

dat is geen geheugen, dat is schijfruimte. :shocked:


Maar laten we het op VIRTUEEL geheugen houden dan. Stel je virtueel geheugen in op ongeveer 2.5x de hoeveelheid RAM in je systeem. Op zich zo windows dat zelf naar behoefte moeten beheren, maar goed...
Start>>Control panel>>Performance and Maintenance>>System>>Advanced>>Settings>>Advanced>>Change

Let op: zet de beschikbare ruimte voor het virtueel geheugen op C:\ NOOIT op nul!
 
Laatst bewerkt:
dat is geen geheugen, dat is schijfruimte. :shocked:


Maar laten we het op VIRTUEEL geheugen houden dan. Stel je virueel geheugen in op ongeveer 2.5x de hoeveelheid RAM in je systeem. Op zich zo windows dat zelf naar behoefte moeten beheren, maar goed...
Start>>Control panel>>Performance and Maintenance>>System>>Advanced>>Settings>>Advanced>>Change

Let op: zet de beschikbare ruimte voor het virtueel geheugen op C:\ NOOIT op nul!

ok heb het gedaan hij stond op 344 MB, nu op 700 MB

dus nu zo hij het moeten doen?
 
dan krijg je zo'n schermpje met eigenschappen van c:

gebruikt 8,42 GB
beschikbaar 62,1 GB


met daaronder zo'n cirkeldiagram met paars en blauw.

dat is geen geheugen, dat is schijfruimte. :shocked:

Dat vraag ik ook naar.

Wat staat er verder nog bij? is het fat32 of ntfs? Want als het fat32 is kun je je virtueel geheugen verhogen wat je wilt maar gaat het nog niet werken
 
Dat vraag ik ook naar.

Wat staat er verder nog bij? is het fat32 of ntfs? Want als het fat32 is kun je je virtueel geheugen verhogen wat je wilt maar gaat het nog niet werken

d'r staat bij bestandstype ntfs :D

dus das goed dan toch!
 
Probeer het eens met dvd shrink die gebruik ik ook en werkt wel goed. Kan je hem gelijk passend maken voor dvd5 als dat nodig mocht zijn.
 
dag lieve mensen,

ik probeer een kopie te maken van een dvd maar dit lukt niet :(

als ik het met nero probeer geeft hij aan dat er te weinig geheugen is. Ik snap hier niks van want er is nog 62 GB, dit lijkt mij toch genoeg...?

Kan iemand mij in nijntje-taal uitleggen wat ik verkeerd doe?

alvast heel erg bedankt

iris

Beste Iris,
als je een melding krijgt dat je weinig geheugen hebt dan wordt het werkgeheugen bedoeld. Niet de ruimte op je harde schijf....ant die geef je in je berichtje weer.

Wat betreft het kopieren van dvdees dat is iets voor de laat ik het zeggen meer doorgewinterde computergebruikers. Misschien een buurman, broertje, neef, collega die je er mee helpen kan? Want je lijkt me een digibeet (sorry...) en dan is zoiets als het kopieren van dvdees niet iets wat je zo maar even doet.

Gr, Henk

Ps suc6 met het zoekn naar hulp.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan