Gelimiteerde tijd online

Status
Niet open voor verdere reacties.

paniekfreak

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Berichten
96
Hai

Ik heb een vraagje en hoop dat ik hier de ideale oplossing kan vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een programma waarmee ik de kinderen een gelimiteerde tijd online kan geven.

Ik heb hier beneden een pc staan die verbonden is met het internet. Mijn kinderen maken gebruik van die internet verbinding via een draadloos netwerk.
Ik wil de kinderen een limiet van 2 uur geven om het internet op te gaan en heb niet veel zin om er met een stopwatch naast te gaan zitten. Het zou dus fijn zijn als ik daarvoor een programmaatje zou hebben.

Wie weet een goed programma hiervoor?

Groetjes
Corina
 
Ik heb geen ervaring met degelijke programma's maar kon dit op google vinden.

Met Proxy-Pro Gatekeeper kunt u ouderlijk toezicht uitoefenen om uw kinderen te beschermen tegen ongeschikte informatie op het internet. Als uw kinderen vrij over het internet kunnen surfen worden zij blootgesteld aan potentieel ongeschikte informatie, zoals seks, hatelijke uitspraken, criminaliteit, extremen, geweld en drugs.

Proxy-Pro Family Gatekeeper biedt u een complete oplossing. Het ouderlijk toezicht controleert alle inkomende informatie om ongepaste informatie uit te filteren.

Ten eerste heeft het effectieve inhoud restricties, door u meer te geven dan alleen de gebruikelijke moeilijk up te daten incomplete ban lists. U kunt sites blokkeren door het invoeren van woorden naar keus, waarop wordt gefilterd (vb: seks, heroine) en niet alleen in de adressen, maar ook de inhoud van de site. Verdere restricties kunt u uitvoeren door het downloaden of bekijken van bepaalde types, zoals applicaties (vb: .exe), films (vb: .mpeg, .avi), muziek (vb: .mp3) en meer te blokkeren voor uw kinderen.