Filmpjes naar MJPEG converteren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

primalniek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
3
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag mijn MSI mega player mp3 speler ontvangen. Je kan hierop filmpjes kijken, maar deze moeten wel in .MJPEG formaat staan. Hoe en met welk programma kan ik .avi en .wmv bestanden (of wat voor formaat dan ook) naar mjpeg omzetten? Ik heb overal gezocht naar een manier maar nog geen oplossing gevonden. 1000 maal dank alvast!

Niek
 
Bedankt voor alle hulp! Ik heb mediacoder geprobeerd maar die geeft steeds een foutmelding als ik een bestand naar Motion jpeg om wil zetten. Bij powerdirector kan ik alleen naar mpeg converteren. En op de google bevindingen kom ik helaas ook nergens. Heeft iemand nog een concrete tip voor mij, alvast bedankt!!
 
jah

Ik gebruik winavi videoconverter
heeft bij mij nog nooit gefaald :thumb:
 
Er zijn wel programma's die die codec's hebben, maar die kosten allemaal geld.

Voor uitgebreide uitleg over avi naar mpeg, kijk op site.

De TMPGEncoder komt van deze site.

Vroeger was er van TMPGEnc. ook een freeware-versie, maar die vond ik zo gauw niet meer.

Er bestaan ook wel losse avi2mpeg-encoders, maar daar kun je verder niets mee en met TMPGEnc. wel.
 
Het enige probleem is dat mijn mp3 speler mpeg ook niet pakt. Het moet perse mjpeg zijn. Helaas kan dat op het eerste gezicht ook niet met die programma's. Tips? :eek:
 
Ik moet bekennen dat ik die "J" over het hoofd had gezien.

Hier is een site die, niet gratis, de MJPEG Codec aanbiedt.

En ik ben daar terecht gekomen via deze site
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan