mp3 speler doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferrarifreakmet

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Berichten
262
heey mense heb vraag ik heb een mp3 speler ik zet er alleen maar mp3 op maar nu heb ik het probleem sommige mp3 dan geeft de mp3 speler format error en staat dat ze 18 minuten zijn en ze spelen niet af het is de heletijd bij dezelfde bestanden maar begint nu wel irrtant te woorden want ik wil die muziek horen als je het weet reageer snel
 
Laatst bewerkt:
Wat is de bitrate van die mp3's die niet lopen?
 
Dat is de kwaliteit van je mp3. Deze wordt in kilobyte per seconde (kb/s) gegeven. Misschien is deze veel te hoog of juist veel te laag. Of het mp3tje is beschadigd. Even opnieuw downloaden en klaar.
 
wt

waar raad jij me aan om te downloaden ik heb deze nummers via torrents gedownload verder kon ik nergens vinde ik gebruik nu limewire pro 4.12 en kazzaa maar kazzaa nie zo veel
 
Ik zelf haal altijd nummers van 192kb/s binnen dit is een goeie kwaliteit. Heeft jou mp3 speler een speciaal programma nodig om de muziek op je mp3 speler te zetten of kan je dat gewoon toevoegen in je verkenner van windows?

Maar je moet even kijken naar de nummers die niet lopen op wat voor kwaliteit die staan. Misschien zie je daar wel verschil met de nummers die wel goed draaien.
 
oke ik las net ergens op internet dat het beveiligibng is ????
ik ga gewoon op een nummer stand deo kopieren naar en dan gaat hij naar mp3 speler
 
Over wat voor beveiliging heb je het??
Zie je als je je mp3 speler aansluit er een drive bij komen in je verkenner?
Het zou ook namelijk nog aan de software van de mp3 speler kunnen liggen. Sommige software converteren de mp3 op de een of andere manier om hem geschikt te maken voor de speler.
 
over de beveiligign van de mp3
als ik de mp3 speler er in doe dan herkent hij hem direct maar het is nie bij allenummers he dat format error
ik heb nooit software hoeve instaleleren ik heb windows xp dus dan hoeft het nie
 
Als het nummer op je pc wel afspeeld is het nummer niet beveiligd.
Misschien heeft het dan toch met de bitrate te maken van de nummers. Weet je al of daar verschil tussen zit?
 
ik kan nu effe nie kijken ben op me vaders werk dus heb me muziek hier nie ik ben vanmiddag weer thuis dan zal ik effe kijken en hier vertellen kijk dan nog effe please
 
En de bestanden die het wel doen wat voor bitrate hebben die?
Normaal is het 192 kb/s dus is wel een vreemde bitrate. Zou misschien het probleem kunnen zijn.
 
sorry heb eff nie goed gekeken ze zijn bijna allemaal 192 of soms minder maar ze doen het allemaal nie van die op mp3 speler
 
Je zou kunnen proberen een andere bitrate erop te zetten kijken of dat beter werkt op je mp3 speler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan