hoe kan ik een animation in een filmpje plaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jachasmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
21
hoe kan ik plaatjes aan een film toevoegen of animation weet iemand een goed progama ?
en kan iemand dan ook een link van de dowlod van ut progama stuuren


bedank van het lezen
:cool:
 
maar hoe werkt het ??

hoe werkt het progama ik snap er niet zoow veel van
kun je ook zegen hoe ik het kan doen ???
 
Welkom bij Helpmij.nl

Diverse handleidingen, waar er vast wel eentje tussen zit die je kunt gebruiken :)
 
weet je misshien ook wel een andere progama met dat progama lukt het volgens de uit leg niet
 
Wat wil je eigelijk precies doen? dan is het makkelijker zoeken naar een ander programma als we dat weten :)
 
ik wil een progama waar ik een plaatje of bewegend plaatje in een film kan plaken
weet je misshien niet zoow moeilijk progama om dat te doen of als het moet wel moeilijk

en had nog eens vraagen weet je misshien een progama om je eigen film mee te maaken
dus doe je zeg maaar op camera en dan zet je het op je computer en dan nog wat mooie effcten en dan heb ik een mooie film weet iemand een profesinal progama
 
Windows movie maker misschien?
 
nee iets anders waar ik ook een plaatje in een filmpje kan voegen niet dat je op eens een plaatje ziet en een profesinal progama
 
Ik begrijp het verschil niet zo. Asl je een plaatje in een film invoegt, zie je toch een plaatje?
Ik geef het stokje door aan iemand anders die het misschien wel begrijpt:)
 
wie kan me dan helpe

ik bedoel als je een filmpje heb dat je in dat filmpje niet der achter of er tussen door maar in dat filmpje een plaatje kan zette zoow progama zoek ik


thnks voor het lezen :cool:
 
Wat voor soor film is het? Op file staan rechtemuisknop eigenschappen. Moet dat een eenmalige animatie zijn of continue? Geef maar eerst op wat voor soort file het is. Ook graag wat hetdoel is hiervan. Erzijn hele rijen van programma's (gratis) welke dat kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan