openen met

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Als ik een filmpje wil afspelen krijg ik een openen met scherm , de media player is al geselecteerd ik moet dan op ok klikken om het filmpje te bekijken , ook als ik aanvink dat er altijd met de media player moet worden geopend krijg ik toch weer dat openen met scherm . Op mijn andere pc krijg ik dat scherm niet en word een filmpje gelijk afgespeeld .
Wie weet waar ik iets moet veranderen of aanpassen ?
Alvast mijn dank
Hans
 
Waarschijnlijk zijn er voor de betreffende extensie 2 verschillende programma's geselcteerd.
Ga naar windows verkenner, en klik extra, opties, bestandtypen.
Scroll naar beneden totdat je de extensie tegenkomt.
Als het goed is, zie je er nu minstens 2, met verschillende programma's te openen.
Klik diegene die je niet meer wilt 1x aan, en klik op verwijderen.
Toepassen, ok.

Probeer nogmaals je bestand te openen.
 
Als ik dan naar beneden scrol kom ik zoveel dingen tegen dat ik niet weet wat ik ( veilig ) kan verwijderen .
Hans
 
Je moet niks verwijderen. Je moet alleen naar de extensie .avi kijken deze moet je wijzigen dat deze allen met de windows media player geopend moet worden. Als er nog meer programma's aan gekoppeld zijn moet je die koppeling verwijderen.
 
Ik heb de avi extensie gevonden , na hierop klikken staat er openen met windows media player . Dan is dit toch inorde . Kan het niet ergens anders aan liggen?
Hans
 
O ja , het probleem is ontstaan nadat ik wmp11 eraf heb gegooit en wmp10 terug heb gezet .
Help mij .
Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan