gloed over filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinaz

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
93
Als ik filmpjes wil zien, dan komt er altijd een zwarte of roze gloed overheen. Heel irritand is dat. Hoe kan ik het stoppen?
 
Tja, kun je iets meer vertellen? Waar komen de filmpjes vandaan, in welk format staan ze? En met welk programma speel je ze af?
 
ehm. Nou nu draai ik bijv War of the worlds.
Maar ook met gewone kleine filmpjes heb ik het. Van WMF formaat bijv. Maar ook MPG bij alles. Ik peel ze af met VLC player, windows media player...allemaal hetzelfdeprobleem.
 
Dan lijkt het een probleem bij de instellingen van je grafisch kaart.
Als je op een lege plek op je Bureaublad rechtsklikt met je muis, dan klikken op Eigenschappen, Instellingen, Geavanceerd, Adapter, staat daar dan de juiste naam?
Klik op Alle modi weergeven. Is daar de juiste resolutie en vernieuwingsfrequentie geselecteerd?
Probeer anders ook nog om via de knop Eigenschappen naar Stuurprogramma te gaan.
Klik op Stuurprogramma bijwerken en in de Wizard op De software automatisch installeren. Windows gaat dan op zoek naar de beste driver voor je grafische kaart.
Misschien helpt dit om die gloed te laten verdwijnen.
 
Alles zit goed :(
maar ik heb het nog steeds.zijn er messchien geen drivers die ik moet installeren?
Video drivers?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan