mediaplyer 10 uninstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
182
Ik wil windows mediaplyer 10 uninstalleren ivm met een error , nu heb ik gehoord dat je via add/remove software in control panel met show updates aangevinkt de player kan verwijderen , nu is mijn vraag welke files moet ik verwijderen ??? ik zie geen mediaplyer 10 staan alleen maar deze files......

een security update voor win media plr 10 en een update voor win media plr 10 , deze heb ik eraf gehaald maar de player staat er nog steeds op en werkt ook 100%

dus welke files moet ik hebben uit deze lijst ????


help !!! :(
 
staat hij niet onder software updates voor Windows XP?
bij mij namelijk wel.
 
Je kunt toch onder 'Software' in het configuratiescherm bij 'Windows onderdelen toevoegen of verwijderen' de mediaplayer verwijderen?
 
aangevinkt de player kan verwijderen , nu is mijn vraag welke files moet ik verwijderen ??? (
Wat jij bedoeld geldt voor Windows Media Player 11 beta. Het uninstallen, waarbij WMP10 weer "te voorschijn" komt gaat als volgt.

Inderdaad naar "Wijzigen en verwijderen van programma's" en vink "Updates tonen" aan.

Scroll naar "Software updates voor Windows XP". Verwijder de regel: "Windows Media Player 11".

Herstart de PC. Ga terug naar hetzelfde punt en verwijder nu de regel: "Windows Media Format Runtime 11".

Herstart de PC. Je mediaspeler is nu weer WMP10.
 
Je kunt toch onder 'Software' in het configuratiescherm bij 'Windows onderdelen toevoegen of verwijderen' de mediaplayer verwijderen?
Dan verwijder je volgens mij alleen de vermelding in het Startmenu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan