TV op je pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Ik heb sinds gisteren analoge ( kabel tv ) op mijn pc. Is dat normaal dat er daar storing op zit ( komt dit door de tv kaart? Ik weet niet wel type tv kaart er in mijn pc zit maar in de handleiding staat er "tv tuner kaart met hoog vermogen" ). Ik gebruik een TFT 19" scherm en als ik er recht op kijk dan zit er storing op en als ik er meer schuin vanaf onder op kijk zie ik geen storing wat ik vreemd vind. :confused:
 
Pas de frequentie eens aan ,wat hoger,of wat lager.
Kan de oplossing wel eens zijn.

Rechtsklik op buroblad/instellingen/geavanceerd
 
Hoe bedoel je via je bureaublad kan je toch niets wijzigen voor je tv ontvangst? Ik kan enkel en alleen tv bekijken via het programma powercinema die meegeleverd werd. En daar kan ik wel instellingen veranderen maar geen frequentie. Ik heb enkel daar keuze tussen de soort aansluiting analoog of digitaal. En andere instellingen helpen niet blijft hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Zeg ik het anders ,uitendelijk wordt je signaal via je videokaart naar je scherm gestuurd,dat kan je sneller of langzamer maken door Rechtsklikken op je Buroblad/eigenschappen/instellingen/Bureoblad en daar de Vernieuwings frequentie aan te passen.
 
Staat ingesteld op 75 Hertz ( het hoogste ). Heb al eens lager gezet zonder resultaat.
 
Laatst bewerkt:
De kabel misschien gesplitst met zo'n goedkope splitter?

Ik heb inderdaad een splitter gekocht van rond de 15€. Maar het splitter stuk heb ik niet gebruikt omdat ik op mijn verdeler 4 tv's waaronder 2 zowel als data en 2 +4db of zoiets kan worden gebruikt. En er waren maar 3 op aangesloten 1.modem 2.tv 3.tv en de 4de daaraan heb ik dan die kabel aangesloten die ik gekocht heb die rechtsstreeks naar mijn pc loop.

Dus het spliter stuk zit er niet tussen.
 
Laatst bewerkt:
voor digitale televisie(daar valt ook tv kijken op je computer onder) heb je speciaale kabels... ik had er eerst ook last van. ik dacht ik heb nog een oudere kabel doe die er aan.. maar k kreeg zulk slecht beeld dat ik amper kon kijken... daarna ben ik naar zolder verhuist en moest ik langere kabel hebben. dus ik naar een winkel toe en k zeg ik heb een tv kabel nodig van 30 m. vraagt tie voor een digitale tv aansluiting of gewone tv. k zeg pc , zegt tie dan heb je en duurder kabel nodig.
dus k had een ander kabel nodig.. (a 1,50 per meter)
maar k heb nu spuer scherp beeld!!!:D

dus moet je de kabel vervangen....
 
voor digitale televisie(daar valt ook tv kijken op je computer onder) heb je speciaale kabels... ik had er eerst ook last van. ik dacht ik heb nog een oudere kabel doe die er aan.. maar k kreeg zulk slecht beeld dat ik amper kon kijken... daarna ben ik naar zolder verhuist en moest ik langere kabel hebben. dus ik naar een winkel toe en k zeg ik heb een tv kabel nodig van 30 m. vraagt tie voor een digitale tv aansluiting of gewone tv. k zeg pc , zegt tie dan heb je en duurder kabel nodig.
dus k had een ander kabel nodig.. (a 1,50 per meter)
maar k heb nu spuer scherp beeld!!!:D

dus moet je de kabel vervangen....

En welk soort kabel is dat dan wel als ik vragen mag.
 
Maar wat ik niet goed begrijp is door de wijze waarop ik op mijn scherm kijk zoals ik al zei dat de soring weg is als ik ver van mijn scherm zit en als ik van onder naar boven op mijn scherm kijk. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan