adobe reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

dons1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
4
Omdat ik enkele weken geleden wat problemen had met mijn computer heb ik hem terug moeten formateren en alles er opnieuw moeten opzetten. Alles is gelukt alleen "adobe reader" krijg ik niet geïnstalleerd. Ik heb geprobeerd om het via de site te downloaden maar ik krijg steeds de volgende foutmelding wanneer ik het download: "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm"
Ik zou echter begot niet weten hoe ik dat moet doen. Kan er mij iemand helpen???

Alvast vriendelijk bedankt!!
 
In Bestandstypen van Mapopties kun je regelen welk programma welke bestandsextensie moet openen. Maar die zul je nog niet hebben van de Reader?
Als je Windows XP hebt, kun je Acrobat Reader 7.0 downloaden, die werkt met een soort downloadmanager. Misschien lukt het downloaden dan beter?

Edit: Adobe link.
 
Laatst bewerkt:
In Bestandstypen van Mapopties kun je regelen welk programma welke bestandsextensie moet openen. Maar die zul je nog niet hebben van de Reader?
Als je Windows XP hebt, kun je Acrobat Reader 7.0 downloaden, die werkt met een soort downloadmanager. Misschien lukt het downloaden dan beter?

Edit: Adobe link.

Heb geprobeerd om de 7.0 te downloaden maar dat geeft juist hetzelfde probleem. Steeds komt diezelfde foutmelding...
 
Op de Adobe-site staat (helaas alleen in het Engels) een overzicht van problemen bij het downloaden en installeren.
Onder andere de instellingen van Internet Explorer kunnen een rol spelen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt?
 
Op de Adobe-site staat (helaas alleen in het Engels) een overzicht van problemen bij het downloaden en installeren.
Onder andere de instellingen van Internet Explorer kunnen een rol spelen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Heb dat eens bekeken maar lijkt mij toch allemaal in orde te zijn. Bestaat er eigenlijk geen ander programma dat ik kan downloaden om pdf-files te lezen?
 
Het is on orde. Heb FoxitReader geïnstalleerd en dat werkt wel. Ik weet niet of dit even goed is maar ik kan nu toch pdf-files openen dus...
Alvast bedankt voor de hulp.
 
Notities maken in een pdf

Hoi mensen,

Misschien off-topic, maar ik ben nieuw hier en allang blij een topic over adobe reader te hebben gevonden.

Weet iemand hoe je in een bestaande pdf notities kunt toevoegen?
Ik heb dit een keer gezien, Zijn een soort gele blokjes (beetje post-it achtig :))

Weet iemand hoe en wat.

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan