MP3 stelen van site

Status
Niet open voor verdere reacties.

tataglia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2006
Berichten
2
Hallo , ik wil graag MP3 stelen van website die onzichtbaar is en die soms in een player zit

en ik heb gehoort dat het mogelijk is om te stelen .. mijn vriend kan het

kunnen jullie me uitleggen hoe dat werkt
 
Alles wat je kan afspelen op je PC kun je ook, volkomen legaal, als MP3 opslaan. Je hebt daar diverse freeware programma's voor. Thuis staat er ook zo eentje op m'n PC, maar ik weet de naam even niet zo snel (kan het audiograbber zijn?), maar als je even zoekt op www.download.com vind je vast wel meer.
 
Mijn voorbeeld gaat niet over directe radio links etc. Ik denk dat je mp3's bedoeld die met een player op de site staan. Stel je hebt een player in een site met een nummer die je graag wilt hebben. Eigenlijk is het heel simpel om de directe link naar de .mp3 te krijgen. Ga naar de site, rechtermuisknop >> bron. Dit is de lay-out van de site in .html
Nu is het gewoon een kwestie van zoeken, als een mp3 nummer op de site staat moet de directe link er bij staan. dus zoiets als >>>www.voorbeeld.com/mp3nummer.mp3
copy/past de link in je browser. De full-player komt in het menu, bij mij standaardals quicktime player omdat ik dat heb geinstalleerd. Je hebt hier wel de volledige versie voor nodig, dus Quicktime pro. dan is het simpelweg opslaan als.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het volgende LEGALE trucje:
Kopieer de onderstaande regel LETTERLIJK naar Google en klik op [zoeken]

"parent directory" mp3 "hips don't lie"-htm -html -download

Je krijgt nu een lijst met hits. De bovenste is "fonky11.free.fr/". Wanneer je hier op klikt zie je een pagina met in dit geval mp3's. Shakira staat ergens halverwege. Rechtsklikken en opslaan als.

Dit trucje werkt met alles; vervang de titel van de mp3 door om het even wat anders en verander de term "mp3" in bijv zip of rar of exe. :thumb:

Dit is overigens geen stelen maar een gevalletje "Wat je vind mag je houden (van de wet)"
 
Laatst bewerkt:
In principe is het een heleboel moeite voor iemand die nog nooit van Limewire gehoord heeft. :eek: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan