Formatteren en Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morso

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
149
Hallo,

Ik moet dadelijk bij een vriend van me langs. Hij heeft heel veel problemen met zijn pc. en het is niet meer te redden dus gaan we hem formatteren en win xp erop nieuw opzetten. Maar mijn vraag is. Hoe zet ik internet er dan weer op.

Ik gebruik zelf draadloos internet maar hoe instaleer je internet met gewoon draad :p
Of gaat dat allemaal vanzelf?

alvasat bedankt Gr. Morso
 
Hangt af van het soort internetverbinding die hij heeft.
Zelf heb ik breedband via Chello (UPC) en bij een recovery van mijn pc hoef ik verder niks in te stellen naderhand.
Maar bij 'sommige' ADSL-providers moet je (wil je niet al te omslachtige instellingen zelf willen plegen) de meegeleverde CD opnieuw gebruiken om de verbinding weer tot stand te brengen.
 
Gister nog gedaan.
W.s. heeft je vriend een cd van KPN liggen.
Heb je na hetinstallatie van de pc niet direct verbinding, klooi dan niet verder en laat die installatie-cd zijn werk doen.
Zorg er wel voor dat hij de inloggegevens 'bij de hand' heeft (accountnaam, emailadres en wachtwoord) daar heeft hij een brief van KPN van gekregen.
 
Bedankt voor je reactie,

Maar beneden op de andere pc staat alles al geconfigreed alles het goed is (ditis boven beneden is hij alst goed is ingesteld. Hij zei dat toen hij de pc kocht hij de kabel erin deed en hij kon op internet.
 
Tegenwoordig zijn de instellingen in het modem opgeslagen, een verbinding met je netwerkkaart zou al voldoende moeten zijn.
 
Hallo,

Bedankt voor jullie reacties! Het was alleen kabeltje erin doen en klaar! maar toch bedankt!
Gr. Morso
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan