Internetten via usb wlan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Berichten
145
Ik wil graag met mijn psp op het internet en nou was mijn vraag:

Als ik nu een Sweex Wireless LAN USB 2.0 adapter 140 Nitro XM koop en die in mijn usb poort steek,kan ik dan op internet met mijn psp?
 
Je kan met je psp op het netwerk als je een wireless router hebt en deze dan ook hiervoor toestemming voor heeft om op het netwerk te mogen of een wireless acces point. Ken de sweex zelf niet weet niet of het een acces point is?
 
Dat is dus ook het punt ik wil niet helemaal een wireless router gaan kopen om op het net te kunnen wou dus gewoon weten of ik dit ook gewoon kon doen via de pc en dat hij via de pc op internet komt.

Ben een totale leek op dit gebied maar als het niet anders kan dan een wireless router te kopen dan maar niet :(
 
Die zal je toch echt erbij moeten kopen.
Of iedere keer, wanneer je het internet op wilt, in de buurt van een zgn."hotspot" zijn.
Dan heb je geen accespoint o.i.d. nodig.
 
Internettten via USB-uitgang

Hallo!

Ik heb een laptop en ik kan sinds kort niet meer (kabel)internetten omdat ik geen internetverbinding kan maken. Er is niets mis met mijn stekkertje maar met de aansluiting in mijn laptop. Het contactje zit los. Om hem te laten maken moet ik mijn dell-laptop opsturen en dit gaat me heel veel geld kosten. Zoveel geld.. dat het goedkoper is om een nieuwe aan te schaffen:confused: .
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om iets op de usb-uitgang te zetten, waar ik dan het kabeltje in kan pluggen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes

Emmely
 
Ik ben hier niet helemaal in thuis dus "correct me if i'm wrong" maar ik denk dat de goedkoopste oplossing om het dan draadloos te maken.

Je koopt een wireless modem plugt een wifi kaartje in je laptop en voila.
 
Dat is nou eens slim

Jaa dat is slim:thumb: !! Dank je wel! Ik ga dat maar doen, scheelt me in ieder geval heeeeeel veel geld!

Bedankt!:)

Groetjes Emmely
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan