windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent2601

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
82
goedemiddag,

even een vraagje, voorheen als ik een .wmv file wilde bekijken van internet startte hij automatisch media player op en zag je de buffer en begon hij te spelen, nu als ik op een .wmv file klik vraagt hij om het bestand te downloaden of te openen, na op openen te klikken gaat hij hem eerst alsnog binnenhalen en dan media player opstarten als de gehele file binnen is. Kan dit veranderd worden naar de vroegere instelling, heb verder nooit iets veranderd, zodat hij dus weer gelijk media player opent en bij voldoende gebufferde gegevens gelijk gaat spelen ?
 
Ja. da's bij mij ook zo ...... en ik heb het maar zo gelaten, in de veronderstelling dat dat een vorm van beveiliging is bij/na een veiligheidsupdate van WinXP ...
Ben benieuwd naar een evt. reactie, inclusief de mogelijke 'risico's' als je de instellingen hiervoor wijzigt uiteraard ..... :p
 
Het betreft dus eigenlijk het streaming afspelen, moet deze eerst helemaal binnen halen en dan pas opent media player, terwijl voorheen dus gewoon eerst media player opende en gelijk werd afgespeeld. Iemand misschien met een oplossing ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan