Kleuren probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
Hallo iedereen.

Ik heb een .avi film, en die wil ik converten naar DVD zodat ik hem op een dvd kan zeten. Ik gebruik het programmatje: WinAVI Video Converter. Als die klaar is zie ik allemaal bestanden en zet ik die op de DVD. Maar als ik hem dan op mijn dvd speler afspeel zie ik alleen zwart wit. Welke bestanden moeten er allemaal op. Ik zet een map "AUDIO_TS " maar daar zit niks in maar toch... En een map "VIDEO_TS" met "VIDEO_TS.BUP" en "VIDEO_TS.IFO" en "VTS_01_0.BUP" en "VTS_01_0.IFO en "VTS_01_0.VOB" en "VTS_01_1.VOB" en "VTS_01_2.VOB" en "VTS_01_3.VOB" en "VTS_01_4.VOB" en en "VTS_01_5.VOB"
Weet iemand welke bestanden er nog meer op moeten??

Alvast Bedankt.
 
Hallo iedereen.

Ik heb een .avi film, en die wil ik converten naar DVD zodat ik hem op een dvd kan zeten. Ik gebruik het programmatje: WinAVI Video Converter. Als die klaar is zie ik allemaal bestanden en zet ik die op de DVD. Maar als ik hem dan op mijn dvd speler afspeel zie ik alleen zwart wit. Welke bestanden moeten er allemaal op. Ik zet een map "AUDIO_TS " maar daar zit niks in maar toch... En een map "VIDEO_TS" met "VIDEO_TS.BUP" en "VIDEO_TS.IFO" en "VTS_01_0.BUP" en "VTS_01_0.IFO en "VTS_01_0.VOB" en "VTS_01_1.VOB" en "VTS_01_2.VOB" en "VTS_01_3.VOB" en "VTS_01_4.VOB" en en "VTS_01_5.VOB"
Weet iemand welke bestanden er nog meer op moeten??

Alvast Bedankt.

Voor zover ik kan zien heb jij in ieder geval de juiste bestanden gebruikt.
Ik zet avi bestanden zelf altijd om met het programma convert x to dvd en brand het vervolgens met het programma copy to dvd. Van de maker VSO. Dat zou je misschien eens kunnen proberen.
Mocht je verder nog wat willen weten, stel je vraag dan gerust.
 
Heb je mischien perongeluk het naar NTSC geconverteerd, terwijl je dvd speler alleen goed overweg kan met PAL?
 
Heb je mischien perongeluk het naar NTSC geconverteerd, terwijl je dvd speler alleen goed overweg kan met PAL?

Kan dat ook andersom zijn?
Want ik convert hem altijd naar PAL. niet naar NTSC.
 
Laatst bewerkt:
Normaal gebruiken we hier PAL en Amerika NTSC, maar probeer het eens uit op een wisbare dvd.
 
Hey DarkZen

Hey DarkZen

Het programma van jou (ConverXtoDVD) werkt wel alleen het stomme is dat ik niet de serial hebt. echt (piep). Eindelijk gevonden wat ik moest hebben en nu heb ik zo stom watermerk in beeld. Nou das echt balen.

En DarkZen hoe doe je de ondertiteling goed? Want ik doe de ondertiteling er wel bij en die staat er ook. Maar als ik hem dan afspeel staat hij er nie bij. echt vreemd. er staat wel bij Ondertiteling Kanaal 1 de ondertiteling. maar hij voegd hem nie toe ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Hey Crash

Het is gelukt wat jij zei. Ik dacht dat ik altijd PAL deed, maar ik deed automatisch. nu deed ik een keer PAL en hij doet het ERG BEDANKT!!!!!!
 
Graag gedaan. Veel plezier met kijken en de volgende poging.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan